קידום אתרים בגוגל לעמוד הראשון בשנת 2021

  • by

במשך שנים רבות גוגל יעצה לבעלי אתרים לתעדף את חוויית המשתמש (UX) על מנת ליהנות מאופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). עדכון חוויית הדף של גוגל הוא עדכון דירוג ה- SEO החדש לדף הראשון שגוגל מתכננת לפרסם ביוני 2021. חמשת האותות המרכזיים הללו הוכרזו כעת רשמית וייאספו בעדכון חוויית הדף של גוגל, אשר אמור לצאת לדרך בחודש מאי. 2021, על פי גוגל.

נתחיל בהקדמה של עדכון חוויית הדף, שהוא העדכון הגדול הראשון לעדכון דירוג מנועי החיפוש באתר בעשר השנים האחרונות.

אנו מסבירים כיצד לדרג את האתר שלך בדף הראשון של גוגל ומה כדאי לך לתעדף לשנה הקרובה

בניית אתרים עיצוב אתרים קידום אתרים – מה חשוב לדעת על נושאים אלו ב2021 – goodstudio.co.il זה הכתובת שלך
לעוד פרטים בנושא של קידום אתרים בגוגל לעמוד הראשון בשנת 2021 ובנית אתרים עיצוב אתרים קידום אתרים בגוגל לעמוד הראשון בשנת 2021 כדאי לבקר באתר

זהו מדריך מלא לקידום אתרים ומסביר כיצד ישתנה עדכון הדירוג עבור האתר שלך בשנת 2021. תוכן רלוונטי יותר למילות המפתח שלך. ראה כיצד אתה יכול כמובן להשתמש במילות מפתח הנקראות מילות מפתח LSI כדי לשלב בתוכן האתר שלך ואיך אתה מבצע SEO. נקודת פעולה זו מכסה את כל עמודי ה- SEO, כולל אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), מערכת ניהול תוכן (CMS) ועיצוב תוכן. אז תשכח מזה, זו שאלה של מודעות למותג ומודעות להשיג את זה.

SEO לעומת זאת

הוא תהליך האופטימיזציה של האתר שלך על סמך גורמים חיצוניים המשפרים את תוצאות מנועי החיפוש. קידום אתרים בדף נועד לספר לקוראים ולמנועי החיפוש באופן ישיר מה התוכן שלכם. אם אתה יכול ליצור תוכן שהוא ייחודי, רענן ומועיל למשתמשים שלך, גוגל תדרג אותו גבוה יותר מאשר אם היה אתר ללא SEO. דפים מופיעים ב -10% הראשונים של תוצאות החיפוש, כלומר יותר עיניים ממוקדות בתוכן זה.

אם ברצונך להצליח בקידום אתרים בשנת 2021

עקוב אחר רשימת הבדיקה הזו כדי לעזור לך לתכנן את אסטרטגיית SEO שלך. אם אתה יכול לענות בחיוב על אחת מהשאלות שלעיל, עליך לבוא עם תוכנית להעלות את האתר שלך לראשונה ב- Google עד שנת 2021. תוכל ללמוד את SERPs הראשונים של SEO כדי לראות באילו טכניקות SEO משתמשים המתחרים שלך ואז לחקות את המצליחות שלהם. שיטות SEO לשיפור הדירוג שלך. לפני שאתה שוקל SEMRush או כל כלי קידום אתרים אחר, עבור אל מסוף החיפוש של Google (GSC) עבור כל SERP.

זהו אותו רשימת צ'ק שיזם בשם בריאן דין, גאון ה- SEO, משתמש בכדי להעלות את האתר שלו בגוגל תחילה, אך הוא שוכח מידע חשוב אחד: העמוד הראשון.

אופטימיזציה למנועי חיפוש מתייחסת לתהליך של הבטחת כי האתר שלך מותאם לדירוג טוב באלגוריתמים של מנועי חיפוש. אם תייעל את התוכן שלך בצורה נכונה, תראה שהוא נמצא בראש גוגל ומנועי חיפוש אחרים.

אם אתה רציני בנוכחותך המקוונת

עליך לעבוד על משחק האופטימיזציה של מנועי החיפוש שלך. אם תמקם את האתר שלך באופן אורגני בעמוד הראשון של גוגל, ללא מזל, לא תקבל שום תנועה. היתרון הגדול הוא שלא תצטרך לנסות להציב דבר בעמודים הראשונים של גוגל.

מסיבה זו, קמפיין ה- Zero Limit Web SEO הוא הדרך הטובה ביותר להציב את העסק שלך ב- Google Page One. מדריך SEO שעוזר לכם להגביר את התנועה האורגנית ואת הנראות של העסק שלכם במנועי חיפוש כמו גוגל ובינג.

עם זאת, אל תצפה שהאתר שלך יופיע בעמוד הראשון אלא אם כן אתה יוצר תוכן ממוקד מילות מפתח. כל אתר שתופס עמוד גוגל, גם אם אינו מתחרה ישיר, צריך לכלול קישור למתחרים באתרו.

אם תמלא אחר הטיפים הבאים

המתייחסים לדף ה- SEO הטכני, לא תהיה כל התחייבות שתגיע לעמוד הראשון של גוגל. עם זאת, בואו נסתכל כיצד SEO ידרג בגוגל בשנת 2021. לפני שנגיע לחלק בו אני מסביר מה SEO צריך לעשות כדי להיות מדורגים גבוה במנועי החיפוש, עליכם להבין תחילה כיצד עובד מנוע החיפוש.

אם אתה באמת מעוניין להביא את האתר החדש שלך לדף הראשון של גוגל

עליך להשתמש בכל ההיבטים הטכניים של קידום אתרים, כולל סכימה וסימון. אם אתה מעוניין שהאתר שלך יופיע בדירוג 10 המובילים של מנועי החיפוש של גוגל בשנת 2021, אז אתה צריך את היכולת ללמוד קידום אתרים. וודא שאתה מצליח להגיע למיקום הטוב ביותר עבור התור שלך במנועי החיפוש, לא רק מבחינת תוצאות החיפוש, אלא גם בעמוד הראשון.

דירוגים במנועי חיפוש מתייחסים למיקום במנועי החיפוש בו האתרים שלך היו מדורגים

לדוגמא, אם תקלידו מילת מפתח בגוגל ואנשים יחפשו "seo" או "eCommerce", תדורגו גבוה יותר מאנשים שמחפשים SEO או e-commerce. בחר את 10 הפוסטים הטובים ביותר בבלוג המופיעים בתוצאות החיפוש והשתמש בעשרת הפוסטים הללו ליצירת תוכן משלך, יסודי ומפורט ביותר.