עיצוב פנים יוקרתי מודרני – הסגנונות הנחשקים

עיצוב פנים יוקרתי מודרני

אסתי איפרגן היא מעצבת פנים אשר תחום המומחיות שלה הוא תכנון ועיצוב של דירות יוקרה ובתים פרטיים, ושיפוצים של בתים, דירות ומשרדים. השקפת עולמה רואה חשיבות רבה בשיתוף הפעולה עם הלקוחות, ויחסים המאופיינים בהפריה הדדית. לדבריה, יחסים כאלה הם הכלי החשוב ביותר בדרך לעיצוב מושלם, כזה שמשלב גם אסתטיקה וגם פרקטיקה.

הודות לעיצובים האיכותיים שלה, מאות לקוחות שבתיהם עוצבו על ידה נהנים ממטבחים יפהפיים בדירות ובבתים שעיצבה. לאורך כל הדרך היא מלווה את לקוחותיה, ממפגש ההיכרות ועד לסיום הפרויקט. בתים מעוצבים שהוקפד בהם כל פרט, הם הרבה מעבר לבית מגורים. הם פנטזיה שהופכת למציאות ממומשת ודבר זה אפשרי רק בעבודה רצינית ומעמיקה.

עיצוב פנים מודרני לבית עם העיצובים של אסתי איפרגן

מי לא חולם על עיצוב פנים מודרני לבית שלו. בין אם עוברים דירה, בונים בית או שמשפצים את דירת המגורים הנוכחית, המטרה היא להפוך את המגורים לנוחים ובסביבה יפה ואסתטית. עיצוב מודרני לבית לוקח בחשבון את הצרכים שלכם מצד אחד וקווים סגנוניים חדישים מצד שני. החוכמה היא לשלב בין שני האלמנטים הללו ולעשת את הכול בזריזות וביעילות תוך תשומת לב לפרטים הקטנים.

אסתי איפרגן תעניק עיצוב פנים מודרני יוקרתי לבית שלכם ולא תוותר על אף פרט בתהליך העיצוב המורכב. תזכו לקבל יעוץ והכוונה לגבי נקודות תאורה ורכישת גופי תאורה, עבודת הריצוף, נקודות התקשורת ומיזוג האוויר וכד'. בעת עיצוב בית, יש לקחת כל כך הרבה פרטים בחשבון, ואדם שאינו עוסק בכך לא מודע תמיד להיבטים שיש לבדוק. הצטרפו אל כל אותם לקוחות שכבר עכשיו גרים במבנה שעוצב לשביעות רצונם על ידי אסתי איפרגן.

בתים מעוצבים בלבן, האם זה הטעם שלכם?

לכל אחד יש טעם עיצובי אחר. בשנים האחרונות מעדיפים רבים בתים מעוצבים בלבן, אבל יתכן שהטעם שלכם נוטה לעבר גוונים אחרים. כך או אחרת, תתאים אסתי איפרגן את העיצוב והתכנון לטעם ולסגנון שלכם כי הרי זה בית החלומות של כם. בכל מקרה ולא חשוב באיזה סגנון תעוצב הדירה שלכם, תקבלו אותו יעוץ מקצועי והכוונה מושכלת.

לפני תחילת העבודה ולאחר המפגש הראשוני, תכין אסתי איפרגן תוכנית ראשונית לשיפוץ או למבנה החדש ורק לאחר אישורכם תתחיל העבודה. בשלב העבודה תלווה אתכם אסתי איפרגן וביחד תבחרו את חומרי העבודה, את הריצופים והחיפויים, את הכלים הסניטריים ובהמשך גם את גופי התאורה, הרהיטים והוילונות. באופן כזה תגיעו לקו הסיום מרוצים מאוד.

עיצוב פנים מודרני לבית – חלום בר השגה

מחווית עיצוב בכל סגנונותיו, עיצוב כפרי, עיצוב פרובנס, עיצוב אקלקטי המתוכנן בשיתוף פעולה עם מעצבת פנים אסתי איפרגן, עם המון תאמה והקשה לצורך, מעניקה ללקוחותיה יחס אישי וחם ומקצועיות רבה בכל תחומי עיצוב פנים: תכנית מצב קיים להמשך העבודה, תוכנית הריסה, בנייה ומיקום חשמל ותאורה, תכנית אינסטלציה למיזוג ותאורה, עיצוב נישות דקורטיביות, קירות ועיצובים בגבס.

אסתי איפרגן מבצעת פריסות ריצוף וחיפויים, מתכננת מטבח, ארונות אמבטיה, חדרי ארונות ועוד. אסתי איפרגן מעניקה לכל בית את שילוב צבעים הייחודי שלו, בתים מעוצבים בלבן על ידיה מלאים באור וצבע. היכנסו לתהליך של עיצוב הבית רק עם מעצבת פנים לבית מקצועית ומנוסה כמו אסתי איפרגן.