סוגי מטבחים – איזה סגנון של מטבח מתאים לבית שלכם ?

  • by

יש המון סגנונות של מטבחים. אותם סגנונות יכולים להתאים לכל קו עיצובי אותו תבחרו ליישם בבית שלכם. כאשר מתכננים ומעצבים מטבח, מומלץ להתייחס לכל מיני מאפיינים בהם, שטח חלל המטבח, פונקציונאליות, גודל משטח העבודה, מספר נפשות, תקציב ועוד. רק שלפני הכל, כדאי להכיר קצת את הסוגים השונים של המטבחים. על כך נדבר בכתבה הבאה.

הכתבה בשיתוף עם חברת עיצוב מטבחים. החברה משווקת מגוון מטבחים בהם, גם מטבחים שחורים מהממים.

סגנון מס' 1 – המטבח הכפרי

מטבח המשרה אווירה חמימה, נעימה וקלילה. הוא קלאסי ומואר. הצבעים המאפיינים אותו הם צבעים בהירים ונעימים המשולבים עם גוונים טבעיים.

סגנון מס' 2 המטבח המודרני

מטבח עם עיצוב מדויק ונקי. במטבח כזה, יהיה שילוב של חומרים כמו זכוכית, שיש, בטון, נירוסטה, סוגי עץ שונים ועוד. שימו לב, המטבח המודרני שונה לחלוטין מהמטבח הכפרי שכן החומרים שמאפיינים אותו הם חומרים שהמטרה שלהם היא לצור תחושה קלאסית ומדויקת ולא תחושה של חמימות כמו במטבח הכפרי. חשוב מאוד לבצע שילוב נכון בין החומרים שהוזכרו לעיל. מי שמתמחה בתכנון ועיצוב מטבחים, ידע לבחור את המינון הנכון, מה שיביא ליצירת מטבח מהמם ומושלם. הצבעים המאפיינים את המטבח המודרני הם צבעים כמו, אפור, שחור ולבן. אלו הם צבעים שמצליחים לצור מראה מתקדם ואורבני.

סגנון מס' 3 – המטבח הקלאסי

זהו מטבח שמעוצב בהשראה ויקטוריאנית. החומר הבולט במטבח זה הוא העץ המלא. חשוב לציין שהמטבח הקלאסי, הוא מטבח שבו יש חשיבות גדולה לפרטים הקטנים כמו הגימורים והפיתוחים.

סגנון מס' 4 – מטבח פרובנס

המאפיינים של המטבח הזה הם אלמנטים כפריים. במטבח זה, יש שימוש בעץ מלא במדפים, בארונות ואפילו במשטח העבודה. הצבעים המאפיינים את המטבח הזה הם ירוק בהיר, מוקה, גווני אפור בהירים.

סגנון מס' 5 – מטבח דמוי בטון

במידה ואתם אוהבים טקסטורות וגימור של בטון, הרי שזהו המטבח המושלם עבורכם. הוא מבוסס על גוונים של אפור כהה ואין ספק שהוא משדר מראה אורבני.

סגנון מס' 6 – מטבח מתכת

מטבח שבו החומר הדומיננטי הוא מתכת המצליחה להקנות לו מראה יוקרתי ומודרני. במטבח זה, המתכת באה לידי ביטוי בפרזול, בידיות, בחיפויים של הארונות ועוד.

סגנון מס' 7 – מטבח הייטקי

זהו מטבח שמשולבים בו אסתטיקה מינימאלית וטכנולוגיה חדשנית. הוא מאופיין במשטחים דקים וקווים ישרים. הגוונים המאפיינים אותו הם גוונים של שחור ואפור.

כמה מילים לסיכום…

כעת שאתם מודעים לסגנונות עיצוב פופולאריים למטבח, תוכלו להגיע ישירות לחברת מטבחים מובילה ולתכנן את מטבח החלומות שלכם. נמליץ לכם לקרוא כמה שיותר חוות דעת על החברה, ולבדוק כמה שנים היא פעילה בתחום וכמובן לקבל הצעת מחיר מסודרת. שיהיה בהצלחה!