ניקוי שטיחים באופן עצמאי

McGeorge Brothers Chem Dry הוא מנקה שטיחים מקצועי, ומסיבה טובה. Simply Magic Chem dry הפך לאחד משירותי ניקוי השטיחים הפופולאריים ביותר בארצות הברית – ומסיבה טובה.

מנקי השטיחים המקצועיים של Naperville מכבדים את החלל שלכם ומצוידים במיטב הציוד

ב- McGeorge Brothers Chem Dry, אתה לא רק מנקה שטיחים מקצועי, אלא גם חבר בצוות שלהם. תקבל שטיח נקי, נקי ונקי ללא כתמים או כתמים על השטיח שלך. מטה החברה נמצא באוברלנד פארק, קנזס, עם משרדים בשיקגו, אילינוי, שיקגו – ערים גדולות כמו גם ערים אחרות בארצות הברית ובקנדה.

אם אתה מנקה את חדר האמבטיה שלך מדי שבוע ומשאב את האבק ומשרטט את המשרד כל לילה, חשוב להניח שטיחים פעמיים בשנה, אך אם אתה מנקה את האמבטיה פעם בשבוע או שואב ואבק את המשרד בלילה.
כדי לקרוא עוד אודות אומנות העבודה והניקיון יש לבדוק כאן: the-art-of-cleaning.co.il

כדי להבטיח שהשטיח שלך מעוצב בצורה אופטימלית הן מבחינה חזותית והן מבחינה טכנית, מכון השטיחים והשטיחים ממליץ לך לנקות אותו באופן מקצועי כל 12 עד 18 חודשים. מרבית השטיחים יבשים, לכן חשוב שתייצרו את הציוד הטוב ביותר לניקוי שטיחים. לא משנה באיזו תדירות שואבים, עליכם להתקשר למנקה שטיחים מקצועי בכדי להסיר את האבק והלכלוך העמוקים ביותר מהשטיח. ניקוי שטיחים יבשים של ד"ר כים הוא אופציה נהדרת למזער את זמן ההשבתה, מכיוון שהטכנאי יכול להיות בחוץ כל הזמן והשטיח יבש לפני שהוא או היא עוזבים.

זה מקטין את העמידות ומייבש את השטיח מהר יותר, מה שהופך אותו לאופציית הרכישה הטובה ביותר לניקוי השטיח שלך.

ניקוי שטיחים ירוקים מבצעת אינו משתמש בכימיקלים נדיפים וכל הציוד שלנו מאושר ומאושר בירוק

ומבטיח שניקוי הבית שלך יהיה בריא ככל האפשר. המוצרים והשיטות לניקוי שטיחים מורשים שלנו הם בטוחים לחלוטין ואינם רעילים עבורך, משפחתך וחיות המחמד שלך. הם מסירים לכלוך, כתמים ואלרגנים בבטחה וביעילות מהשטיח שלך. הם לא רק מוסמכים ירוקים, אלא גם נטולי כימיקלים רעילים לחלוטין, וזה טוב לניקוי השטיחים שלך.

לרופא שטיח יש אחריות מסחרית לשנה

כדי להוכיח שהמכונה בטוחה, ידידותית לסביבה ובטוחה לבית, למשפחה ולחיות המחמד. יש להם מנגנון יניקה נהדר להסרת לכלוך ואלרגנים מהשטיח שלך ואינם זקוקים לחומרי ניקוי נוספים, אך זה צפוי. ביסל מציע לכם בקבוק פורמולה של שטיח בחינם, כך שהפריט הנוסף היחיד שתקבלו הוא פריט נקי. אתה גם מקבל גישה חופשית למגוון המלא של מוצרי Bisselling Proheat Essential כשאתה קונה אותו.

מאז 1991, ניקוי שטיחים ירוקים מבצעת המשיך להיות עסק משפחתי עצמאי, מבוטח ומחויב על ידי הלשכה להגנת הסביבה של משרד האנרגיה האמריקני.

בריא יותר (r) מאמין שאנו אחראים לספק ללקוחותינו את הניקוי השטיח הירוק הנקי והארוך שמגיע להם

אם ברצונך לחטא את השטיח שלך ללא חומרי ניקוי כימיים, אינך זקוק למנקה אדים לשטיח. מסיר כתמי שטיח, מיושם כראוי על ידי מנקה שטיחים מקצועי, מציל את היום על ידי הסרה ומזעור של כתמי הרואי על השטיחים שלך, כמו גם את הנזק לשטיח עצמו. תוכלו לנקות כתמי שטיחים בעצמכם אם אין לכם אפשרות להשתמש בניקוי שטיחים עם מוצרים רגילים שכבר יש לכם בארון.

אם הכתמים עדיין שם

תוכלו לפנות לניקוי שטיחים בחנות או לכל אחד מיתר פתרונות הניקוי של שטיח DIY המופיעים כאן. אם יש לכם שמפו שטיחים תוצרת בית ורוצים להכין אותו בעצמכם, וודאו שהוא נקי מספיק לשטיח שלכם. אנו מתבקשים לספק שירותי ניקיון מתמחים אחרים כגון מסיר כתמי שטיח, מנקה אדים לשטיח ומסיר כתמי שטיח.

זכור כי תיאור התפקיד של היועץ שלך הוא מתן תמיכה ופיקוח אישי בעבודת הניקיון הנישתית שלך. מנקי שטיחים דורשים לרוב ציוד מיוחד ופתרונות ניקוי, אותם יש לנקות שטיחים מאומנים ומנוסים.

ציוד זה עשוי להוות מקור לעלויות גבוהות אם תפתח עסק לניקוי שטיחים מסחרי

לא פעם מנקה שטיחים במחיר סביר יכול להחזיק את עצמו כנגד חומרי הניקוי הטובים ביותר בשוק. אז עבור בתים קטנים, דירות וחיות מחמד, Bissell Proheat Essential הוא מנקה שטיחים זול שיש לו את כל התכונות המדהימות שנמצאות בניקוי שטיחים יקר יותר. פונה לבעלי חיות מחמד, ProHeat מספק ניקוי שטיחים מהיר ועמוק שעובד בסוגים רבים של בתים. לא משנה באיזה שמפו שטיחים תבחר, לביסל פרוהיט מהפכה יש את מה שנדרש כדי לנקות את השטיח עמוק מספיק כדי להסיר אפילו את הכתמים הקשים ביותר. עם 14 שורות של יניקה משופרת, שטיח דוקטור כולל את ניקוי השטיחים העמוק ביותר בכיתתו. החלק המדהים ביותר במנקה שטיחים זה הוא מידת האוטומציה, מה שהופך אותו לאחד הקלים ביותר לשימוש בחומרי ניקוי שטיחים.