מתי השתלות שיניים מכוסות בביטוח רפואי

מהם השתלות שיניים?

שתלים דנטליים הם הדרך הטובה ביותר להחליף לצמיתות את שורש השיניים לעצם ולהחליף שן חסרה במראה ותפקוד טבעיים שבדרך כלל הייתם משייכים למערכת שיניים בריאה ושלמה. שתלים דנטליים מחזיקים את המבנה שלהם ללסת שלך, מה שגורם לה להיראות כמו השן עצמה. זה הדבר הטוב הבא אחרי שיניים טבעיות משלך בחזרה.

בעוד שהשיניים הטבעיות שלך עשויות לסבול ממחלת חניכיים, עששת או בעיות בריאותיות אחרות, השתלים מספקים את אותה תפקוד כמו השיניים הטבעיות שלך מבלי לגרום נזק לפה ולחניכיים. עבור חלקם, השתלות שיניים הפכו לדרך המושלמת ליהנות מהיתרונות של חיוך בריא.

מדוע השתלות שיניים הן הגישה הטובה ביותר?

אנשים רבים חוששים להחליף את השן הקיימת בתותבות מכיוון שהם חוששים שיתגרו בהם כשיאבדו שוב את השן. השתלות שיניים, לעומת זאת, מאפשרות לנו לשנות את החיוך שלך כך שייראה כאילו כלום לא קרה מעולם. למעשה, הם הפתרון היחיד שיאפשר לך ללבוש את השיניים התותבות שלך ולשמור אותן במקומן בו זמנית, מכיוון שהן משובצות בעצם הלסת שלך.

  • הם גם מספקים יתרונות נוספים לבריאות הפה באופן כללי.
  • הם קבועים. אין חשש לאבד את השורש שלך ולהרגיש אותו מתגלה בהמשך החיים.
  • הם אינם דורשים השתלת עצם.
  • אתה לא מסיר שיניים טבעיות או מקריב שום עצם למען התותבות שלך.
  • אתה מסוגל לנקות את הפה שלך מבלי לדאוג לגרום נזק או כאב לחניכיים שלך.

שתלים דנטליים אחרים ניתנים להסרה. בעוד שאתה והפרוטזה שלך תצטרכו לצאת מדי פעם לניקוי, שתלים דנטליים יספקו את אותה תפקוד כמו שן טבעית כל עוד תבחרו לענוד אותם.

כיצד לקבל את ההחלטה על החלפת השן הבאה שלך

כפי שאתה יכול לראות, שתלים דנטליים מציעים יתרונות גדולים על פני אפשרויות שיקום אחרות. עם מספר השיניים שאנו מאבדים במהלך השנים, חשוב למצוא דרך קלה ונטולת כאבים להחזיר את החיוכים שלנו למשהו קרוב למה שהיה לנו קודם.

אם אתם מעוניינים להחליף שן חסרה, השתלת שיניים היא כנראה הגישה הנכונה להחזרת חיוך בריא עם תוצאה לטווח ארוך. אפשר גם לקבל שתל בודד המעוגן בלסת שלך, אבל רופא השיניים שלך כנראה ירצה לחבר מספר שתלים באמצעות תהליך שנקרא אוסאואינטגרציה כדי לעזור לייצב את השתל. משמעות הדבר היא שהשיניים החדשות שלך לא יפלו אלא אם כן יש צורך להסיר אותן, מה שרופא השיניים שלך יקבע לפני השלב הבא של הטיפול בתהליך שנקרא השמה.

זה יכול לקחת מספר שלבים שונים כדי להשלים תהליך השתלה מלא, תלוי בכמה ממנו צריך מצידך. מרגע ההשמה ועד סה"כ 9 עד 15 חודשים, בהתאם לטיפול, ניתן ליהנות מהיתרונות של השתלת תותבות בנוסף לחיוך בריא ומושך. מרגע הנחת השיניים החדשות ועד להנאה מהיתרונות הבריאותיים של פה בריא, השתלות שיניים הן הגישה האידיאלית להחלפת שיניים לא משנה כמה איבדת או מתי התחלת להשתמש בשירותי שיניים מסוג זה.
לעוד מידע אודות השתלות שיניים בחולון ומתי השתלות שיניים מכוסות בביטוח רפואי ניתן לבקר ב- dental-clinics.co.il

מהם סוגי השתלים השונים?

טכנאי שיניים יכולים למקם שני סוגים שונים של שתלים דנטליים. אלו שסביר להניח שתמצא במרפאת שיניים כוללים שתלים דנטליים עשויים טיטניום, קרמיקה או שילוב של שניהם. אתה יכול גם לבחור מתוך מספר עיצובים שונים, כולל:

תוכניות ביטוח מסוימות עשויות לכסות 50% מעלות השתלת שיניים, אך אחוז זה תלוי בהליכים אחרים. הביטוח שלך עשוי גם לכסות את מלוא העלות של הבחינות ורוב ההגרלות. הביטוח שלך עשוי לכסות רק את השיניים המלאכותיות שהרופא שלך משתמש בו או את השתלים עצמם. ייתכן שחלק מפוליסות הביטוח לא מכסות היבטים אלה ומכסות רק בחינה או עצרת אחת.

אם יש לך כרגע ביטוח רפואי ודנטלי

בדוק את פוליסות הביטוח שלך כדי לראות אם הן מכסות השתלות שיניים או טיפולי שיניים קוסמטיים. כמו בכל טיפול שיניים, הכיסוי הביטוחי שלך תלוי בפרטי הכיסוי של התוכנית שלך ובמגבלה השנתית של התוכנית. בהתאם לביטוח שיש לך, גובה ביטוח השיניים שלך ישתנה.

לפעמים פוליסות ביטוח בריאות מכסות גם חלק מהליכי השתלת שיניים

אם אין לך ביטוח שיניים או כיסוי בביטוח קיים, תוכל להגיש בקשה לפוליסה המכסה השתלות שיניים או לשקול השתתפות בתוכנית רפואת שיניים מוזלת. אם יש לך כרגע פוליסת שיניים ורפואה, עליך לבדוק את הכיסוי שלך כדי לראות אם רפואת שיניים קוסמטית מכוסה.

אם פוליסת ביטוח השיניים שלך מכסה שתלים

הקפד לבדוק את מגבלת התוכנית השנתית שלך מכיוון שעלויות נוספות עשויות להתעורר. רוב תכניות ביטוח השיניים מספקות כיסוי חלקי לפחות לכתר, גשר או תותבת המוחזקים על ידי שתלים. רופאי שיניים מבינים שמימון החיוך החדש שלך יכול להיות קשה, וזו הסיבה שרבים מציעים אפשרויות מימון. חלקם משתפים פעולה עם חברות צד שלישי, כמו CareCredit, שיכולות לעזור לך להקים תוכנית תשלום בריבית נמוכה או אפסית.

ישנה גם תוכנית פיצויים לרפואת שיניים שאין לה הגבלות על איזה רופא שיניים אתה פונה ואינה מצריכה הפניה

עם תוכנית החזר לרופא שיניים, תקבל החזר לאחר ששילמת עבור הטיפול שלך, וחלק מהתוכניות מכסות הליכי השתלה. תוכניות Dental Premier גובות עמלה לכל שירות, מה שאומר שלא תשלם יותר עבור שירותים מכוסים מאשר ההשתתפות העצמית וההשתתפות העצמית שלך בכל שנה נתונה.

Delta Dental מכסה 100% מהליכי האבחון השגרתיים והמונעים

80% מההליכים הבסיסיים כגון סתימות, טיפולי שורש ועקירות, ו-50% מההליכים הבסיסיים כגון גשרים ושתלים. ביטוח שיניים מכסה לא רק ביקורים שגרתיים, שהם קריטיים לבריאות הפה, אלא גם פרוצדורות מורחבות. למרות זאת, יש יותר טיפולי שיניים ממה שאתה יכול לדמיין שיכולים להיות מכוסים בפועל על ידי ביטוח הבריאות של המטופל.

מה שביטוח רפואי ודנטלי כולל ומוציא יכול להיות מבלבל

במיוחד כשמדובר בהליכים מיוחדים (כגון השתלות שיניים). מטופלים רבים שואלים אותנו האם הביטוח הספציפי שלהם מכסה השתלות שיניים. התשובה היא שזה תלוי בכיסוי הביטוחי שלך, בסוג טיפול ההשתלה שאתה מקבל ובסיבת הטיפול.

ישנם כמה שירותי שיניים משקמים שאנו עשויים לגבות מהביטוח שלך שיכוסו

כגון עקירת שיניים או יישור שיניים לשיניים שבורות. תוכנית ביטוח הבריאות הפרטית שלך עשויה לכסות מספר שלבים בהליך השתלת השיניים שלך אם הספק שלך יכול לקבוע שהטיפול הכרחי מבחינה רפואית.

הישאר בגדר ביטוח השיניים של המטופלים שלך, אך שים לב שהתוכנית הרפואית שלהם כוללת פרוצדורות דנטליות. באופן כללי, התוכנית הרפואית של המטופלים שלך תגדיל את יתרונות השיניים שלהם במקרים רבים.

עם זאת

בנקודת זמן זו, חברת הביטוח שלך לא סביר שתכסה את העלויות של ניתוחי שיניים. עם זאת, חברות ביטוח רבות יחזירו לך את אותו הסכום כמו בעת כיסוי אפשרויות בעלות נמוכה כגון תותבות חלקיות ותותבות. גלה עוד מדוע פתרון השתלת שיניים לטווח ארוך הוא הטוב ביותר עבורך.

רוב תוכניות הביטוח אינן מכסות הליכים קוסמטיים מכיוון שהם נחשבו מיותרים מבחינה רפואית

אך כל מי שיש לו שיניים חסרות או פגומות יודע שזה עלול להזיק לבריאות השיניים. אפילו תוכניות ביטוח שיניים המכסות את עלויות השתלות השיניים עשויות שלא לשלם עבור השתלות שיניים עבור שיניים חסרות עד למועד הכיסוי. לאנשים רבים אין ביטוח שיניים, או שהתוכנית שלהם אינה מכסה שתלים, או שהשיאים השנתיים משאירים אלפי דולרים בעלויות ללא החזר.

אז איך תדעו אם יש לכם ביטוח שיניים שמכסה את השתלים שלכם? כאשר אתה משווה השתלות שיניים לאפשרויות החלפת שיניים אחרות

תבחין שהן יקרות יותר. החלפת שן בודדת יכולה לעלות בין 1,500 דולר ל-6,000 דולר. החלפת עד ארבע שיניים יכולה לעלות עד 10,000 דולר. שתלים בפה מלא יכולים לעלות 34,000 $ או יותר. עלות השתלת שיניים תהיה תלויה בגורמים שונים, כגון האם נדרשת מלכתחילה השתלת עצם או עקירת שן, ובאילו חומרים ישמשו עבור השתל והכתר. היכן אתה נמצא, רופא השיניים שבו אתה נעזר, והאם יש לך ביטוח שמכסה את השתלים ישחק תפקיד בכמה אתה משלם מכיסך הפרטי. השתלת שיניים היא כמו בורג.

ראשית

מנתח השיניים מחדיר את השתל לעצם הלסת, שהיא מוט מתכת המשמש כשורש של שיניים חדשות. לאחר מכן, כאשר יש לך זמן להחלים והעצם החלימה עם השתלים, רופא השיניים שלך יכין תותב ואתה יכול לשלם על החלק השני. ראשית, רוב רופאי השיניים אינם גובים תשלום מראש עבור כל ההליך.

אנו ממליצים לחפש פוליסה המספקת פיילוט רפואת שיניים קוסמטית לביטוח שתלים

אם ביטוח השיניים שלך מכסה את העלות של השתלות שיניים, ודא שאתה מבין את המגבלות השנתיות של התוכנית שלך וכל הוצאות חוץ נוספות שאתה תהיה אחראי עליהן. אם הסיבה שאתה צריך השתלת שיניים היא בגלל טראומה דנטלית כלשהי, כמו תאונה שגורמת לאובדן שיניים או אי-תיקון, ביטוח תאונות מכסה לפעמים חלק מעלות השתלות השיניים. במקרים מסוימים, בהתאם לסיבה לצורך בהשתלות שיניים, ביטוח הבריאות יכסה את החלק השורשי של השתלת השיניים.
עבור עוד פרטים מורחבים בתחום של השתלות שיניים מחירים מומלץ לבקר ב- dental-clinics.co.il

במקרה זה

קופת החולים יכולה להיענות לבקשות לכל שירותי מעקב הניתנים על ידי כירורג פה ולסת או שתל. אם רופא מורשה מספק טיפולי מחלה מכוסה ומחייב תחילה את ביטוח הבריאות שלך, יצרת קשר שקבלן התביעות יכול ליצור קשר עם נותן שירותי הפה שלך. אלה יכולים לכלול עקירת שיניים ושירותי יישור שיניים או חניכיים עבור שיניים שבורות.

עם זאת

כאשר מטופל זקוק להשתלות שיניים בגלל שהוא רוצה לשפר את תפקוד השיניים או צריך שתלים לתיקון נזק תפקודי בשיניים, ההליך נחשב הכרחי מבחינה רפואית. הכרחי שתהיה לך, כמטפלת שיניים, גישה ספציפית לבדיקה ואבחון הקשורים להחלפת שתלים דנטליים. לאחר מכן שוחח עם רופא השיניים או מומחה ביטוח משרד השיניים ובקש מהם לעבוד במסגרת הביטוח שלך.

פוליסות ביטוח מסוימות מכסות רק את הזול ביותר מבין כל אפשרויות הטיפול הזמינות לבעיה שלך. אבל זה לא מבטיח שיהיה קל לשלם עבור ביטוח בריאות עבור טיפולי שיניים.