מוצרי פרסום שמתאימים לקיץ

היום הראשון של הקיץ בא והלך, וסוכנויות המודעות מגלות מודעות עם התלהבותן לקיץ. בין אם מדובר בהעלאת נושאים חברתיים לאור או מעורר נוסטלגיה לימי הקיץ בילדותך, למודעות אלה יש מספיק כדי להתרגש לקיץ 2017. מודעות אלו מציגות את כל מה שמזכיר לך את הקיץ, כמו שמש, מים, חול, שקיעות, חופים וכל מה שביניהם.

בקיץ הקרוב

עבודות רקע נושאיות למגוון יישומים וניתן להשתמש בהן להדגשת פליירים לאירועים, להשלמת הצעות מכירה ולהעלאת הזמנות למסיבות. זוהי דרך נהדרת לרענן את החומר השיווקי הנוכחי שלך כך שיתאים לקמפיין החדש שלך. בעתיד, עליכם להסתמך על היותכם מעודכנים בכל רעיונות המסחר האלקטרוני שלנו לשיווק קיץ. כך תוכלו להתעדכן ולהזדמן להתנסות במוצרי פרסום הקיץ הטובים ביותר הקיימים כיום בשוק.

עיין בסעיף רעיונות שליחת הדוא"ל החודש כדי למצוא דרכים יצירתיות לשלב שיווק מפה לאוזן עם אסטרטגיות שיווק דוא"ל גדולות יותר.
למידע נוסף על חברה למוצרי פרסום מומלץ לבקר באתר giveaway.co.il

אל תשכח לזכור את הלקוחות שלך כשהם מוכנים לקנות את המוצר או השירות שאתה מציע

אז דאג שתתחיל קמפיין דוא"ל קבל מהקופסה עם מודעת המלצה לקבל אותם בדלת. בדומה למודעות תזכורת, מודעות המלצות משמשות בצורה הטובה ביותר כדי לפנות לאנשים שמבקרים באתר שלך אך לא קונים. בחר מודעות המלצה יצירתיות מבוססות טקסט עבור המוצרים והשירותים שאתה מקדם.

אז נצלו את החודשים החמים ותדלקו את המכירות שלכם בעזרת ששת הרעיונות השיווקיים בקיץ

שמרו על לקוחותיכם באמצעות הגרלת הצעות טעימות, השתתפות באירועי חוצות מקומיים, הציעו פריטים בלעדיים וקידמו מתנות בנושא קיץ. למד כיצד לעדכן את הגרפיקה הנוכחית שלך עם הגרפיקה הנוכחית הזו.

לקבלת השראה נוספת, התבונן בעין זו – תפוס חלון ראווה מהניו יורק טיימס כדי לקבל קצת השראה.

בשנת 2011 הוציאה סטארברסט פרסומת אנקדוטלית שכמו אואזיס מדגישה את הצד ההומוריסטי של המודעה

יתר על כן, זו דוגמה מצוינת לשימוש חיובי בהומור בפרסום מוצר. זהו קמפיין מיתוג מבריק, כשדוב נכנסת לשיווק פנים אמיתי ומפנה תשומת לב עצומה למוצריהם.

Target עשתה עבודה נהדרת בקידום מוצרי קיץ באמצעות קמפיינים של UGC המתמקדים במוצרי קיץ מהנים

הם מצליחים לעשות זאת בצורה מושלמת עם סדרת תוכן קייצית המתאימה מבחינה נושאית, בה מעריציהם הנאמנים מציגים את מוצריהם. הפק תוכן ליעדים עונתיים פופולריים והעסיק את הקהל שלך על ידי בקש ממנו לפרסם תמונות שלהם במקומות המועדפים עליהם.

זה רק מבחר קטן ממה שהם מציעים, אז אל תפספסו, אבל לקבלת רעיונות שיווקיים עוד יותר, בדקו את העיצובים המוגמרים שבהם תוכלו להשתמש. השתמש בתבנית חינמית זו לקידום קולקציית אופנת האביב / קיץ שלך בחינם בפייסבוק ובאינסטגרם.

אם אין לך תקציב להפעלת פרסום בכל ימות השנה

עדיף להפעיל את קמפיין הפרסום שלך בזמן היעיל ביותר בשנה. תקופות השנה בהן סביר להניח שאנשים ישלמו עבור המוצרים והשירותים שלך יכולים להגדיל את ההחזר על ההשקעה שלך. זכרו כי מוצרי הקיץ הם עונתיים, לכן תרצו להיכנס למכירות מיד עם עליית המכירות ולנצל את הטרנדים החמים ביותר. השתמש בעונת הקיץ שלך בעזרת טיפים אלה לקבלת מסעות הפרסום הטובים ביותר ואסטרטגיות השיווק הטובות ביותר.

מיקוד מודעות ודואר אלקטרוני לתנאי מזג אוויר ספציפיים

הוא רעיון פרסום מהיר שיכול להשתלם בכל הלוחות. ומיקוד המודעות או האימיילים שלך לאקלים ספציפי כגון קיץ, חורף, אביב או סתיו הוא אחד הרעיונות הקלים והיעילים ביותר לפרסום בקיץ.

לקמפיין השיווק שלך למסחר אלקטרוני בקיץ 2020

נסה לשלב מגוון רעיונות פרסום, כגון קמפיינים בדוא"ל, קמפיינים ברשתות חברתיות וקמפיינים פרסום מקוונים. הפוך לחלק מקמפיין קיץ לקמפיינים השיווקיים המקוונים והלא מקוונים שלך בקיץ 2020.

צור קמפיין אינטראקטיבי שעובד כך שמשתמשים לא רק יראו את המוצר שלך

אלא גם יתקשרו איתו. יצירת קמפיין שיווקי קיץ פשוט וקליל היא הדרך המושלמת לנצל את המנטליות של הקהל שלך. עזור ללקוחותיך לחגוג את מה שהם אוהבים ומעריכים על ידי יצירת קמפיין קיץ מהנה, מהנה וכיפי לקמפיינים השיווקיים המקוונים והלא מקוונים שלך.

אחד הנושאים הגדולים בענף הפרסום

הוא שחברות מציעות אפליקציות בחינם הנתמכות על ידי מודעות. זה נותן לחברות הזדמנות לנסות את הצופים ולפתות אותם לקנות את המוצר שלהם או לבקר בחנות הלבנים והטיחונים המקומית שלהם. פרסום בבית יכול להיות יקר למדי, אך ישנן דרכים רבות לשלב אותו בתקציב הפרסום שלכם. עסקים קטנים שרוצים להגדיל את הכנסותיהם באמצעות פרסום אינם צריכים לחשוש לבחור במודל הפרסום שהם מוצאים מועילים לתקציבם, וזהו אחד מהם.