המאזן השנתי האחרון מציג את התוצאות הכספיות של החברה למחצית הראשונה של השנה שהסתיימה ב -30 ביוני 2016. נתוני ההכנסות המאוחדות של החברה כוללים הכנסות של 1.2 מיליארד דולר, לעומת 2.1 מיליארד דולר בתקופה המקבילה אשתקד.
שקול את ציון מקדם בשימוש נרחב
המודד את אחוז הלקוחות הממליצים על מוצר או שירות. אינדיקטור זה לוקח בחשבון את שולי הרווח התפעולי של החברה על ידי ניכוי עלויות הייצור והשיווק של מוצריה ושירותיה. כמובן, חברות משתמשות גם בצעדים פיננסיים אחרים, כמו רווח למניה ושולי רווח, כדי לקדם מוצרים. אך עלינו גם להעריך את השפעת המדדים הללו על הביצועים הכספיים של החברה כולה, ולהחליט האם ניתן לקשר אותם ישירות לערך שמושג בסופו של דבר באמצעות מדידה פיננסית.
מדידת מידות של אובייקט בדיוק מדויק היא הנקודה בה נמצאת טכנולוגיית המדידה מבוססת מישיגן Diverse Dimensions. מדידת הביצועים של כלכלה מעגלית מחייבת גם הבנה של תחומי עסקים שאינם נמדדים באופן מסורתי.
כדי לקרוא עוד על חברת מדידות כדאי להעיף מבט ב- surveyor10.co.il
ללשכת וריטאס יש היסטוריה ארוכה בייצור ציוד בדיקה ומדידה עבור מגוון תעשיות. החברה מספקת שירותי בדיקה, מדידה וניהול נתונים לתעשיות, מסחר ותעשייה, כמו גם סוכנויות ממשלתיות וארגונים אחרים.
מבין ארבעת המדדים
לעומת זאת, הרווחיות של חברה היא אולי המדד הטוב ביותר. ניתן להשתמש במדדים פיננסיים כדי להעריך את מצב הבריאות הכללי של החברות, אך ישנן מספר דרכים שונות לשלב ולהשוות אינדיקטורים פיננסיים. נתונים עצמאיים אלה טובים יותר מאשר השוואה בין נתונים ספציפיים במאזן של החברה.
מדידה ביצועים עסקיים עוסקים במציאת מתאימים ושימוש בהם לשיפור ביצועים ארגוניים וארגוניים
חשוב לבחור KPI שמשמעותו משהו לעסק שלך ויכול למדוד את היעדים שלך ולהביא תוצאות. מדד סולידי מוביל להבנה טובה יותר של הביצועים הכוללים של החברה שלך, לא רק הבריאות הפיננסית שלה. זה לא קשור להכות את המספרים של השנה שעברה; מערכת הביצועים והמדידה שלך צריכה לספר לך אם ההחלטות שתקבל עכשיו יעזרו לך בחודשים הבאים. – אם די אנו יכולים לשחרר תובנות באמצעות מדידה, חברות יכולות לעבור לשלב הבא, ולהפוך את הבנת הלקוח והפילוח העמוק שלהן לשא מורחב ובסופו של דבר הופכים אותם לצמיחת הכנסות ולנתחים הולכים וגדלים של השוק הכולל. כאשר ארגונים מתחילים להתקדם ממודלים עסקיים ליניאריים וליישם שינוי אמיתי, מדדים ברורים ומשווים הם חיוניים להערכת הצלחתם ותכנון פעולות עתידיות. עלינו למצוא מדדים, איכותיים וכמותיים, העולים על שנים, תקציבים ותוצאות עבר כדי לקבוע כיצד חברות יתפקדו מול מתחרותיה בעתיד.
תהליכים המפקחים ומודדים באופן קבוע את הביצועים העסקיים יכולים לעזור לבעלי עסקים לזהות שיטות עבודה מומלצות ולפתח אסטרטגיות להנעת צמיחה עסקית
להלן מדריך לבחירת אינדיקטורים מרכזיים שיאפשרו לך להבין, לעקוב ולנהל את קשרי הגורם והתוצאה הקובעים את ביצועי החברה שלך. נתוני מפתח המיידעים את בעל העסק, העובדים, המשקיעים והלקוחות על התפתחות החברה ועוקבים אחר הסיבות וההשפעות של התפתחותה.
המנהלים צריכים לתפוס
למדוד ולהצמיד ללקוחות את "נקודות המגע כדי להבין טוב יותר את צרכיהם, צרכיהם וצרכיהם. חברות מחולקות לעקומות בשלות הערכה על סמך יכולתן למדוד ולהפעיל את המאמצים והתוצאות העסקיות שלהם לקבלת החלטות קריטיות, ולעבוד יחד בצוות ממוקד לקוח (ראה איור 1).
על ידי ארגון סדרי עדיפויות של לקוחות
צוותים שיכולים לבדוק באופן אוטונומי וללמוד מתובנות מדידה יכולים לספק חוויות לקוחות טובות יותר, ולא ממגורות מדדים המבוססות על ערוצים או תקציבים. לצוותי מרכז לקוחות זריזים יש יותר גמישות בבדיקה ולמידה ממדידות ותובנות מאשר צוותי ניהול לקוחות מסורתיים.
משווקים מנוסים מכירים בכך שהתקדמות במסע המדידה מחייבת גיוס מגוון רחב של כלים
החל בכלי ניתוח וניתוח וכלים בנאמנות לקוחות. לטכנולוגיית מדידה המנתחת את מסע הלקוח ומביאה אותו לפועל ישנה פוטנציאל להעלות את יעילות השיווק לגבהים חדשים.