השכרת אוהלים לחתונה – מה העלויות?

השכרת אוהלים לחתונה

שוק המכירות לבדו מספיק בכדי לגרום לרוב האנשים להבין שהם רוצים שאחד מהם ישכיר, אבל אז הם מגלים כמה עולה לשכור אוהל מסיבות. אוהלי מסיבות יכולים לנוע בין 100 דולר לאוהל מוקפץ קטן בגודל 10×10 ל -20,000 דולר ומעלה עבור אוהל ענק.

ההשכרה משתלטת עליכם על הרמת האוהל הכבד

הם יעבדו איתך בכדי לעזור לך למצוא את הגודל המושלם לצרכים שלך, ואתה תרכוש את האוהל ברגע שיש לך אותו. בממוצע, אוהל מסיבות 20×20 עולה בין 200 $ ל 500 $ ליום, ואילו אוהל מסיבות רגיל 20×40 עולה בין 300 $ ל 750 $ ליום, תלוי בהזמנה.

אם יש לך את שטח האחסון

את כוח האדם ואת הצורך החוזר ונשנה לאוהל שלך, שולחן אוהל ישמח לעזור. זכרו כי יש צורך בשולחנות בכדי לאכלס אנשים, וגודל השולחן הוא גורם גדול במספר האנשים שתוכלו לאכלס באוהל. כל השכרת האוהלים כוללת לפחות שני שולחנות קטנים יותר מהאוהל (15×15 מ"ר).

לדוגמא, אם אתה מצפה ל 200 אורחים ומעדיף שולחנות עגולים, הייתי מציע 40×60 או 40×80. ספירה זו אינה כוללת רחבות ריקודים, שולחנות ראש, קוקטיילים וכו '

אם אתם מעדיפים סוג אוהל

תוכלו לבחור את סוג השכרת אוהלי לייקרה המתאים ביותר לחדרכם. אוהל מוט הוא כזה עם מוט מרכזי ומעלה, וזוגות רבים מקשטים את עצמם בבדים, פרחים, גפנים וחומרים אחרים. עם אוהל מסגרת יש לך פי שניים יותר מקום, אך אינך צריך לתכנן את הישיבה סביב המוטות.

לכל אוהל יתרונות ותכונות ייחודיים

כך שבסופו של דבר ההחלטה הסופית תלויה בך ובסגנון שלך. הדבר הראשון שעליכם להחליט הוא איזה סוג אוהל אתם רוצים שכן אנו מציעים גם מסגרות וגם אוהלי מוט מתח. גליון עבודה עם אומדנים של גודל האוהל וישיבה לאורחים הוא נקודת התחלה מצוינת, אך עליכם לבחון גם את הדברים האחרים שמשתלבים באוהל שלכם.

אם בחרתם בחתונה אלגנטית בחוץ

הדבר הראשון לעשות הוא להחליט איזה סוג אוהל אתם רוצים. ישנם סוגים שונים של אוהלים להשכרה, כאשר הפופולרי ביותר הוא מסגרות ואוהלי מוט. קחו בחשבון את הצרכים הבאים כאשר בוחנים את גודל האוהל הדרוש לכם.

נקה אוהלים עליונים הם אלטרנטיבה פופולרית לאוהלים לבנים ולא עולים הרבה יותר. עכשיו שיש לכם מושג טוב על גודל וסוג האוהל שאתם רוצים והורדתם את המחיר, חשוב לחשוב על התוספות שאתם צריכים או רוצים.

עבור אוהלים קטנים יותר (15×15 מטרים רבועים) ניתן לארח עד 20 אנשים ועלות השכירות של 140$ נמוכה מאוד במגזר זה. בהתאם לעלות, המקום יכול להיות יקר מדי עבור מי שאינו זקוק לאוהל. עדיף להעסיק אדם שעבד על המגרש ויודע את מיקום המדינה.

טבע נהדר יכול לספק תפאורה נהדרת לטקס החתונה ולקבלת הפנים שלך

אך אם מיקום החתונה שלך דורש אוהל ואתה זקוק לפחות לתוכנית גיבוי לכל מזג האוויר, עלות אוהל החתונה יכולה להסתכם במהירות. אם כל קייטרינג החתונות שלכם מקים את המטבח, עליכם לכלול את עלות אוהל קייטרינג ברשימה. זה יכול להוסיף דולרים שיכולים להפיל את מיקום החתונה החלומית שלך מהתקציב אם אתה לא מתכנן מראש.

בפוסט זה תוכלו למצוא פרטים מלאים על עלויות השכירות למ"ר והעלות הממוצעת של השכרת אוהל לחגיגת חתונה

בממוצע, אוהלים לאירועים עולים בין 65 ל -140 דולר למטר מרובע. אוהל של 15×15 רגל מרובע עולה 145 עד 165 דולר ויכול להכיל 16 עד 20 אנשים, אוהל של 40×80 רגל מרובע עולה 950 עד 1,040 דולר ויכול להכיל 256 עד 320 אנשים.

בממוצע זה לוקח בערך ארבע וחצי שעות להקים אוהל

מוט של 40 עד 80 מטר. ציוד ההשכרה שלנו מורכב מכל הגדלים של אוהלי מסגרות בגודל 10 x 10 עד 40 x 200 ס"מ. יתכן שאם המקום שלך רחוק, תרצה שיהיה במקום אוהל שיהיה מוכן תוך כמה ימים מהחתונה כדי שיהיה לך זמן לקשט, לשחק עם תכניות קומה וכו '

בקש מהקייטרינג או מהמקום להציע לך אפשרות מכובדת. במידת האפשר, שכר דירה מחברה המפעילה יותר מסתם השכרת אוהלים. לחברות השכרה רבות יש הצעות שירות מלא לאוהלים וכלי זכוכית.

חברות מסוימות מציעות שירותי קישוט וחתונה נוספים

כולל אוהלי חתונה. אם לא אכפת לך להפשיל שרוולים ולעשות קצת יותר, אפשר להביא אספקה משלך. אל דאגה, חלק מהשכרת אוהלים לחתונה תאפשר לך לשכור רהיטים ופריטים חשובים אחרים שתצטרך לכסות את החתונה שלך.

תוכלו למצוא גם פרח וצלם דרך בעל הבית לחתונה שלכם

חתונות ואירועים מיוחדים ניתנים לעיצוב יפה בעזרת השכרת אירועים מקומית. גרנד אירוע השכרות למסיבות מספק את האוהלים הטובים ביותר לחתונות על ידי הקמת אוהלי חתונה יפהפיים תוך שימוש במבני אוהל חתונה המיוצרים אמריקאים בלעדית.

בכל הנוגע לפריסה, אתה תהיה נפעם לקבל את האורחים שלך במתחם אוהלים ולא במבנה אחד. אנו ממצים את הסביבה הטבעית כדי ליצור מרחב מסוגנן ואלגנטי לבידור הנהדר שלך ביום ובערב.

אוהלי מסגרות מציעים עיצוב ייחודי ומסוגנן שהופך את עמודי המרכז וחבלים למיותרים

השטח הפתוח של המסגרת מאפשר לך למקסם את המרחק בין מוטות האוהל כך שהאוהל ישתלב בחללים צמודים סביב הבניין. משקל המסגרת שלנו הופך אותה לדרך היחידה האפשרית להקים אוהל על בטון.