הגדלת מכירות ורווחים מחנות אמזון

  • by

הקדמה: מדוע אמזון היא עתיד הקמעונאות

ישנן סיבות רבות מדוע אמזון היא העתיד של הקמעונאות. חלק מהסיבות הללו כוללות:

– מבחר רחב של מוצרים במחירים תחרותיים

– הנוחות של הזמנה מקוונת וקבלת הפריטים עד לדלת הבית

– היכולת לקנות פריטים בכמה קליקים בלבד

– משלוח חינם לפריטים רבים, גם בהזמנות עם מחירים נמוכים

אמזון היא העתיד של הקמעונאות. החברה גדלה להיות הקמעונאית המקוונת הפופולרית ביותר בעולם וכעת היא אחת הקמעונאים הגדולים בארה"ב. השימוש של אמזון בטכנולוגיה, נתונים ואוטומציה הפך אותה לכוח תחרותי לעסקים אחרים להתחשב בו.

ההצלחה של אמזון באה מהיכולת שלה למנף טכנולוגיה ונתונים ליצירת פתרונות חדשניים ללקוחות. זה גם עזר להם לעשות זאת עם פחות משאבים אנושיים ממה שהקמעונאים המסורתיים צריכים. המשמעות היא שאמזון יכולה להציע מחירים נמוכים יותר מבלי לוותר על שולי הרווח או חווית הלקוח.

הקדמה: מה זה אמזון?

אמזון היא חברת מסחר אלקטרוני רב לאומית שנוסדה ב-1994 על ידי ג'ף בזוס.

אמזון היא הקמעונאית המקוונת הגדולה בעולם והיה לה הכנסות של כ-177 מיליארד דולר ב-2017.

אמזון מפעילה מספר חברות בת, כולל:

– קבוצת המדיה של אמזון

– הוצאה לאור של אמזון

– שירותי אינטרנט של אמזון

– Alexa Internet

אמזון היא חברה שנוסדה ב-1994 על ידי ג'ף בזוס. זה נקרא במקור Cadabra Inc., אבל השם שונה ל-Amazon.com, Inc. ביולי 1997. אמזון היא קמעונאית מקוונת שמוכרת הכל, החל מספרים ותקליטורי DVD ועד בגדים ואלקטרוניקה.

אמזון מציעה למוכרים את האפשרות למכור את המוצרים שלהם באתר האינטרנט שלה באמצעות תהליך הנקרא מכירת צד שלישי. אמזון דואגת לאחסון, מילוי הזמנות, שירות לקוחות, עלויות משלוח ועיבוד תשלומים עבור פריטים אלו. המוכר מחייב את הלקוח רק כאשר הוא מבצע רכישה באתר של אמזון ולא כאשר הוא רוכש מאתר המוכר או מחזית החנות ישירות

שיעור העמלה למוכרים משתנה בהתאם לקטגוריית המוצרים ולנפח המכירות

אמזון הייתה אחת החברות המצליחות בהיסטוריה עם מכירות של 177 מיליארד דולר

הטרנד החדש של חנויות מסחר אלקטרוני המופעלות על ידי בינה מלאכותית

עם השימוש המוגבר בבינה מלאכותית במסחר אלקטרוני, יותר ויותר חברות משתמשות בבינה מלאכותית כדי להגדיל את המכירות והרווחים שלהן. הטרנד החדש של חנויות מסחר אלקטרוני המופעלות על ידי בינה מלאכותית כאן כדי להישאר.

חנות אמזון הייתה דוגמה מצוינת לכוחה של טכנולוגיית הבינה המלאכותית. היא הצליחה לעבד מיליוני נקודות נתונים כדי לספק המלצות מותאמות אישית ללקוחות המבקרים באתר שלה. זה לא מוגבל רק לקניות מקוונות, אלא כולל גם שירותים אחרים כמו הזרמת סרטונים או מוזיקה.

אמזון היא הקמעונאית המקוונת הגדולה בעולם. יש לה מגוון מוצרים הזמינים בחנות, החל ממוצרי אלקטרוניקה ועד בגדים ומזון. החברה משתמשת בבינה מלאכותית כדי להפוך את החנות שלה ליעילה יותר.

חנות אמזון גו של החברה המופעלת על ידי בינה מלאכותית, שנפתחה ב-2017, אינה דורשת קופאים או תורים לקופה. במקום זאת, הלקוחות מחויבים אוטומטית עבור פריטים שהם מורידים מהמדפים ויוצאים איתם מהחנות. מערכת זו מופעלת על ידי טכנולוגיות ראייה ממוחשבת ולמידת מכונה שיכולות לעקוב אחר פריטים על המדפים ולזהות מתי הם נלקחים על ידי לקוחות.

החברה גם משתמשת בבינה מלאכותית כדי לייעל את נתיבי המסירה עבור צי הנהגים שלה, כך שיוכלו לספק סחורה במהירות האפשרית תוך ציות לחוקי התעבורה והימנעות מתאונות.

הגדל את מכירות המוצרים בעזרת הטיפים והטריקים הללו ממוכרי אמזון מומחים

אמזון הוא שוק שקיים כבר למעלה משני עשורים. היא מציעה יותר מ-500 מיליון מוצרים ושירותים ללקוחות ב-190 מדינות.

הדבר הכי חשוב באמזון כעסק הוא שהיא צריכה לגדול כל הזמן, מה שאומר שהיא צריכה להגדיל כל הזמן את המכירות, מה שאומר שהיא צריכה כל הזמן להגדיל את הרווחים. ניתן לעשות זאת על ידי הגדלת מספר המוצרים הנמכרים באתר, הגדלת כמות ההכנסות המופקות מכל מוצר שנמכר באתר, או שניהם.

מאמר זה ידריך אותך בכמה טיפים וטריקים של מוכרי אמזון מומחים שהצליחו להגדיל את המכירות והרווחים שלהם עם האסטרטגיות הבאות:
לעוד מידע על המומחים לאמזון בישראל ניתן לגשת לאתר rpgecom.com

בפוסט זה, נשתף כמה מהטיפים והטריקים הטובים ביותר של מוכרי אמזון מומחים כיצד להגדיל את המכירות והרווחים שלך בחנות אמזון.

הגדל את המכירות והרווחים של חנות אמזון: הגדל את מכירות המוצרים עם הטיפים והטריקים האלה ממוכרי אמזון מומחים – הגדל את המכירות באיביי