האם כדאי להשתמש בתרופות סבתא לכאב ראש

אם אתה יודע מה גורם למיגרנות, הימנע מהן ולמד כיצד לנהל אותן, מה שיעזור למנוע מיגרנות או להפחית כאב. מיגרנה יכולה להיות קשה לאבחון מכיוון שהתסמינים שלה דומים לאלו של סוגים אחרים של כאבי ראש.

לפעמים כאב ראש

הוא סימפטום של מחלה או מצב אחר; לפעמים אין סיבה ברורה. לפעמים קשה להבחין בין מיגרנה לסוגים אחרים של כאבי ראש, כגון כאב ראש סינוס, כאב ראש מתח או כאב ראש מקבצי. לפעמים קשה להבחין בין מיגרנה לסוגים אחרים של כאבי ראש (כגון כאבי ראש מתחים או כאבי ראש בסינוסים). אבל כמה כאבי ראש בגיל מבוגר עשויים להצביע על מחלה הרבה יותר חמורה.

ליווי מיגרנה מבוגר ליווי מיגרנה מבוגר מוגדר כתסמינים נוירולוגיים חולפים שיכולים להשפיע על ראייה

דיבור, תנועה והתנהגות. מיגרנה היא כאב ראש חד צדדי חמור עם תסמיני עיניים ואולי הקאות. כאבי ראש מתח נוטים להיות תכופים ולגרום לכאב קל, במיוחד בחלק האחורי של הראש ובקדמת הראש. אבל הכאב יכול לעבור מצד אחד של הראש לצד השני, או שאתה יכול להרגיש אותו משני הצדדים בו זמנית.

אם אתה נוטל משככי כאבים לעתים קרובות מדי עבור כאבי ראש

הם לא יעבדו עבורך יותר, ואולי אפילו תסבול מכאבי ראש לעתים קרובות יותר. למרות שכל התרופות המשמשות לטיפול בהתקפי מיגרנה מזדמנים עלולות לגרום לכאבי ראש בשימוש יתר אם נלקחות לעתים קרובות מדי, התרופות הבאות הן הסבירות ביותר. שימוש ארוך טווח בתרופות אלו עלול לגרום להתמכרות או תלות גופנית, ולכאבי ראש בשימוש מופרז.

שימוש יתר במשככי כאבים עלול להוביל למצב הנקרא MOH או כאבי ראש הקשורים לתרופות

עודף משככי כאבים, במיוחד אלה המכילים קודאין, יכולים למעשה לגרום לכאבי ראש. כאבי ראש חוזרים נטילת תרופות לעתים קרובות מדי כדי להפסיק מיגרנות עלולה לגרום ליותר כאבי ראש.

אם אתה נוטל את התרופה שלך בסימן הראשון למיגרנה

אתה יכול לעצור את כאב הראש לפני שהוא מתחיל. אם יש לך מיגרנות תכופות או שאתה מושפע מאוד ממיגרנות, שאל את הרופא שלך לגבי תרופות לכאבי ראש. הרופא עשוי גם לרשום תרופות למניעת מיגרנות.
למידע אודות תרופות סבתא לכאב ראש והאם כדאי להשתמש בתרופות סבתא לכאב ראש ניתן לבקר באתר trufotsavta.co.il

במקום לחפש משככי כאבים ללא מרשם

אנשים יכולים לנסות שיטות טבעיות רבות כדי לעזור להם להיפטר מכאבי ראש. אנשים יכולים לנסות רבות מהתרופות הללו מיד, שחלקן יכולות לסייע במניעת כאבי ראש עתידיים. במשך מאות שנים, אנשים השתמשו בתרופות טבעיות כמו אקופרסורה וצמחי מרפא כדי להקל על כאבי ראש.

אם אתה סובל מכאבי ראש תכופים, רוב הסיכויים שאתה פשוט לוקח אקמול כדי להיפטר מהם במהירות. אם עדיין יש לך כאבי ראש יותר מפעם בשבוע, כדאי לשקול נטילת תרופות מניעה מדי יום.

אם תרופות אלו אינן פועלות או שכאבי הראש שלך מחמירים

נסה תרופות מרשם למיגרנה הנקראת טריפטנים, כגון סומטריפטן (אימיטרקס ותרופות גנריות). אם כאב הראש שלי חמור במיוחד, אני יכול לקחת משכך כאבים למיגרנה בשם טריפטן, שהוא יעיל מאוד בדיכוי ההתקף.

נטילת אותם לעתים קרובות מדי עלולה לגרום לכאבי ראש חדשים כאשר אתה מפסיק לקחת את התרופה

אין ליטול משככי כאבים שנקבעו עבור כאבי ראש במשך יותר מתשעה ימים בחודש. אין להשתמש בזריקות סומטריפטן או ליטול תרופות אחרות לכאבי ראש במשך יותר מ-10 ימים בחודש. התקשר לרופא שלך אם כאב הראש שלך נמשך או מופיע בתדירות גבוהה יותר לאחר שימוש בהזרקת סומטריפטן.

אם אתה משתמש בסומטריפטן לעתים קרובות יותר או למשך זמן ארוך יותר מהזמן המומלץ

כאב הראש שלך עלול להחמיר או לתכוף יותר. אם המחזור שלך מוביל באופן קבוע למיגרנות, שאל את הרופא שלך אם ניתן למנוע כאבי ראש על ידי נטילת נפרוקסן נתרן באופן קבוע במשך מספר ימים במהלך המחזור שלך. טיפול אם כאב הראש שלך מחמיר. אם הטיפול לא עוצר את המיגרנה שלך, ייתכן שאתה והרופא שלך תוכל לבצע כמה שינויים. בנוסף, אם תרופות אלו גורמות לתופעות לוואי וכאבי ראש תכופים יותר, ייתכן שתזדקק לביקורי רופא נוספים.

שיטות אלו שימושיות במיוחד לסובלים ממיגרנה הסובלים מבחילות והקאות יחד עם כאבי ראש; נטילת תרופות בזריקה או תרסיס לאף תבטיח שהתרופה תישאר בגופך גם אם תחלי.

מטרת הטיפול

היא להפחית את שכיחות המיגרנות ולהפסיק את כאבי הראש עם כמה שפחות תופעות לוואי של התרופה. למרות כמה המיגרנות כואבות ושכיחות, הטיפול מוגבל. ומכיוון שטיפולים קיימים לרוב אינם מוצלחים, מיגרנות עלולות בסופו של דבר להלחיץ את חייך החברתיים והמקצועיים. אמנם ישנם מזונות טבעיים ועשבי תיבול שיכולים לעזור עם כאבי ראש, אבל יש כאלה שמחמירים את זה.

הוספת מגנזיום לתזונה שלך כתוסף יכולה לעזור להפחית או למנוע כאבי ראש במצבים אלה

סקירה שפורסמה ב-Biomed Research International ב-2015 הצביעה על כך שוויטמינים, כולל חומצה פולית וויטמינים B-6 ו-B-12, עשויים למלא תפקיד במניעת מיגרנות או הפחתת תסמיני כאבי ראש. סקירה של תוספי ויטמין בשנת 2015 מצאה כי ויטמין E יכול להקל על מיגרנה וסימפטומים של מיגרנה עם סיכון נמוך יותר לתופעות לוואי. ארומתרפיה עם שמנים אתריים מסוימים יכולה גם להקל על תסמיני כאבי ראש.

יש עדויות לכך שמריחת תמיסת מנטול על המצח יכולה למנוע או להפחית מיגרנות

אנשים יכולים גם לקחת אספירין או פרצטמול (טיילנול) לטיפול במיגרנה, אך מכיוון שמנגנון המיגרנה כרוך בדלקת, ולטילנול אין תכונות אנטי דלקתיות, ההשפעה גרועה במקרה זה. אבל ניתן לרכוש אותו גם כתוספת והיא אחת הדרכים הפופולריות ביותר להיפטר מכאבי ראש במהירות.

סקירה קלינית הראתה כי קדחת חום עשויה להועיל לא רק למיגרנות קלאסיות וכאבי ראש מקבציים

אלא גם לכאבי ראש קדם-וסתיים, וסתיים ואחרים. כפי שצוין בסקירה שפורסמה בכתב העת Journal of Headache and Pain, קפאין לבדו יכול לעזור להפחית תסמינים של כאבי ראש מתח או מיגרנות. זה אולי לא נשמע כמו רעיון טוב, אבל קפה חזק יכול להפחית את נפיחות כלי הדם ועשוי להקל על כאבי ראש.

דרך מצוינת להיפטר מכאב ראש במהירות, שכן כאב הראש עלול להיגרם ממתח בשרירי הצוואר והראש, אשר מוקלים בקלות על ידי חום. כאבי ראש לא תמיד ניתנים למניעה, אבל הרופא שלך יכול לעזור לך לנהל את הסימפטומים שלך.

תסמינים המשמשים באבחון

הרופא שלך יכול להשתמש בהמלצות של האגודה הבינלאומית לכאבי ראש כדי לאבחן מיגרנות. רשום גורמים הכוללים משך הזמן, תרופות שעבדו ולא עבדו, חומרת כאבי הראש, המחזור החודשי (אם רלוונטי), מיקום וסוג הכאב, תסמינים (הקאות, רגישות לרעש/אור), ויכולת לבצע משימות, למשל. הם יכולים לעזור לך לזהות את הסימנים המוקדמים של אסתמה בילדות ולעזור לך למנוע ולטפל בה.