איך מוצאים נסח חברה ישראלית

גוגל, הממוקמת במאונטיין ויו בקליפורניה, פתחה משרד בישראל כאשר ענקית החיפוש הייתה משהו סטארט-אפ. ישראל הוקמה לפני 68 שנים והפכה לאחת מחברות הטכנולוגיה המצליחות בעולם עם היסטוריה ארוכת שנים של חדשנות. בישראל כולם זוכרים את המצאת המסרים המיידיים, תוכנית מחשב שפותחה על ידי חמישה גיקים ממוחשבים צעירים מישראל.

על פי שני מקורות

פרנסיסקו פרטנרס, שבסיסה בסן פרנסיסקו ובלונדון, פתחה לאחרונה את משרד ישראל הראשון בתל אביב. רבים מקבלני האבטחה במדינה, שעמדו במרכז רבות מחברות האבטחה המצליחות בישראל, מאמינים ששמש היא המושיעה. חברות ישראליות תומכות כעת בתקווה ביזם בשם קפטן. ישנם סוגים רבים ושונים של חברות בישראל, חלקן בעלות מודלים ותרבויות עסקיות שונות.

חברות ישראליות שעלו לאחרונה לכותרות בגין פריצת האייפונים שלא בצדק מקושרות ל- NSO

שירותי מודיעין ישראליים הפועלים ברמות שונות של חקירת המשטרה. מקורות מודיעין טוענים כי מר אוניל התנהג באופן דומה בכל הנוגע להפצת תוכנית הריגול שלו ברחבי העולם.
לעוד פרטים אודות נסח חברה מומלץ להעיף מבט ב- webinfo.co.il

לגוגל יש גם אזור סטארט-אפ משלה בתל אביב

הקמפוס, המספק ליזמים מקום להתחיל ולפתח את עסקיהם. מיקרוסופט ישראל הודיעה על פיתוח 13 מוצרים חדשים במשרדיה, ואילו מיקרוסופט הודיעה בחודש מרץ על הקמת חממת הסטארט-אפ הראשונה שלה בישראל. חברות ישראליות עם טכנולוגיות חדשות שפותחו על ידי חברות כמו אמזון ואפל.

הסיבה לכך

היא שהדוח מתמקד בעובדה שישראל היא שותפה נהדרת של ארצות הברית ומתייחסים אליה באותה רמה של כבוד וכבוד כמו כל מדינה אחרת בעולם. ארה"ב אינה רואה בישראל איום ביטחוני או כלכלי; נהפוך הוא, הוא רואה בכך בן ברית ביטחוני צמוד. במילים אחרות, ישראל הייתה שחקנית מפתח בפיתוח המודל העסקי של גוגל ופעילותה בישראל. זהו מנוע החיפוש הגדול בעולם וחברת האינטרנט השנייה בגודלה; יש לה חברים נהדרים בארה"ב ובסביבתה, ואין מדינה אחרת בעולם שחושבת מה גוגל עושה ומה ישראל עושה באותה צורה, והיא לא היחידה.

אני מקווה שלישראל, דמוקרטיה ליברלית, יש סיכוי, בהתחשב בעובדה שעבור הישראלים זו רק 'דמוקרטיה ליברלית'. הופתעתי לגלות שרוב ההערות הישראליות בדו"ח HRW על חברות ישראליות בארצות הברית עצובות כי אלה חברות נכשלות.

מידע נוסף על ישראל זמין ממקורות אחרים המופיעים בסוף גיליון עובדות זה

מאמר זה מכסה באופן ספציפי חברות המתאגדות בישראל אשר נשלטות על פי החוק בארה"ב ובעלות פעילות ונכסים בארצות הברית. חברות ישראליות גייסו 4.65 מיליארד דולר והן רשומות כ"חברות ישראליות "ברשימת HRW של עשר החברות היקרות ביותר באמריקה.