איך לבחור אוזניות איכותיות

יש הרבה ז'רגון בכל מה שקשור לאוזניות, וכדאי להבין אם אתה רוצה להשקיע בזוג אוזניות נחמד. אך אל תשכח על מה שילמת כאשר בחרת באוזניות המתאימות (אוזניות או אוזניות). אם אתה מרגיש שאתה מחפש את הזוג הזול ביותר, עשה זאת, גם אם זוג אוזניות של 50 $ נשמע בערך כמו זוג של 1000 $ אוזניות. מצד שני, אם אתה זקוק לאוזניות יקרות יותר (למשל $ 1,000 עד $ 1,500), עליך לבחור בזול יותר זול.

זכור להשתמש באוזניות פתוחות, שבעצם מאפשרות לך לבחור באיכות צליל אופטימלית על חשבון בידוד, אך לא יותר מדי.

אם אתה נמצא בסביבה רועשת ורוצה זוג אוזניות שיעזרו לך להימנע מהפרעות כאלה

עליך לבחור באוזניות עם משענת גב סגורה. אם אתה רוצה להיות נוח, אתה צריך לקנות אוזניות עם גב סגור, כמו Sennheiser S-300 או S-500. עם זאת, אם אתם מחפשים את סוג האוזניות המפיקות את הצליל והנוחות הטובים ביותר, אז הולכים עם אוזניות מאוזן לאוזן. הם עשויים להיות מעט מגושמים, אך הם יכולים להיות שווים את זה, במיוחד אם הם נוחים ונוחים לאוזניים.

אוזניות טובות כל כך טוב שאתה יכול להתעלם ממשקל ועלות ולבחור במקום זוג אוזניות

להפך, אם אתה רק רוצה להאזין למוזיקה טובה, עליך לבחור אוזניות המספקות את איכות הצליל הטובה ביותר. ישנם הרבה מאפיינים והבדלים בין האוזניות לאוזניות, אך כדי לוודא שאתה בוחר את האוזניות הנכונות, בדוק בקצרה את הפריטים המשפרים זוג אוזניות מסוים ובדוק אותם. אוזניות או אוזניות בהחלט מציעות מאפייני סאונד מדהימים, אך האוזניות המוחלטות הטובות ביותר יעניקו לכם חווית סאונד הרבה יותר טובה מאוזניות באיכות נמוכה. אוזניות איכותיות עדיפות על אוזניות גרועות ולהיפך.

אם וודוורד מחפש אוזניות חדשות

הוא כנראה לא מרוצה מהאוזניות שיש לו כרגע. תסתכל על האוזניות הנוכחיות שלך ויש לך רעיון איך לבחור את האוזניות הנכונות, אבל עד שאתה לא יהיה מעורב בחיפוש, החיפוש שלך הסתיים. מי שחיפש אוזניות חדשות בוודסטוק כנראה לא מרוצה מהאוזניות שיש להם כרגע, ומי שלא לא כנראה לא.

אם אתם מחפשים איכות צליל טובה יותר אך מוכנים להשקיע קצת יותר באוזניות

הנה כמה טיפים כיצד למצוא את האוזניות המתאימות ביותר עבורכם. כדי לקבל מושג טוב יותר על מה אתה מעדיף, שקול קטגוריות שונות של אוזניות, כולל רעש – ביטול אוזניות ואוזניות מתקדמות. תלוי איך אתה עוקב אחריהם, אתה יכול להשתמש באוזניות הקרובות אליך, כמו זוג אוזניות, אוזניות ליד האוזן או אוזניות ליד הראש.

הבחירה תלויה בעיקר בהעדפה

אך אין לי ספק שרבים מעדיפים אוזניות פתוחות בגלל איכות הצליל שלהן. בחירה באוזניות מעל האוזן לא בהכרח משמעותה ירידה באיכות הצליל, ותוכלו להגיע די הגונים דרך האוזניות. לדוגמא, כשמזווגים את האוזניות האלה לטלפון או לטאבלט, מקבלים את אותו הצליל – אותה איכות כמו עם אוזניות בתוך האוזן, כך שיש פחות סיכוי שתצטרכו לסדר אותם וללבוש אותם בנסיעה הבוקר. . השתמש באוזניות בעלות עכבה גבוהה שעולות ל -32 אוהם, כפי שמשמשות באוזניות מתקדמות כגון Samsung Galaxy S7 ו- Samsung Gear S6 Edge.

אוזניות רבות מגיעות עם כריות אוזניים וכבלים

וזה יהיה ממש נחמד אם תגלה שהם נשברו. באופן אידיאלי, לאוזניות יש חלקים ניתנים להחלפה, והחלפת רפידות האוזניים והכבלים עולה הרבה פחות מאשר לקנות אוזניות חדשות. במעקב תוכלו לזהות בעיות שאינכם רוצים להתמודד בהמשך.

יש מאות אוזניות ואוזניות בשוק

וכדאי לקנות את האהוב שאתה הכי אוהב. אם אתם מחפשים איכות צליל מעולה, תצטרכו לשלם מחיר גבוה יותר עבור אוזניות מאשר עבור אוזניות. אם תבחר באוזניות אלחוטיות, תוכל להוציא הרבה יותר, אך עלות ההאזנה היא הרבה יותר זולה, ואילו רכישת סט זול של אוזניות רמות עשויה לעלות לך יותר מקניית אוזניות באותה איכות כמו זוג בינוני. אוזניות או אוזניות חזקות יותר.

אם אתה יכול להרשות לעצמך רק זוג אוזניות

יש אוזניות מעולות למחצה פתוחות ובמחיר סביר ומאוזן. אם ההקלטות שלך מדממות, שילוב של אוזניות סגורות טובות הוא חיוני, גם אם היית יכול להרשות לעצמך את האוזניות הפתוחות היקרות ביותר, אך יודע את התקציב שלך. האוזניות הללו נבדקו ביכולתן לספק בידוד מספיק ליישומי מעקב מקצועיים ולאיכות הצליל שלהן.