איך יודעים מהי מניה מומלצת

הבחירה במניית הפרוטה הנכונה עשויה להיראות מרתיעה, אך פיתחתי מערכת כללים לפיה אני מוצא את מניות הפרוטה הטובות ביותר שאוכל לקנות לאחר 20 שנות סחר בהן. ריכזתי את הפוסט הזה כדי לעזור לך ללמוד עוד על הכללים שמצאתי לרכישת מניות טובות במשך 20 + שנות המסחר שלי במניות אגורה.

בפוסט זה אדון בקריטריונים לבחירה להבנת מניות דיבידנד לפני שאעבור את 14 השלבים לבחירת מניית דיבידנד

לאחר מכן, אנו בוחרים מניה מהרשימה ונמשיך למדריך שלב אחר שלב לבחירת מניות דיבידנד ולבסוף רשימה של מניות הפרוטה הטובות ביותר.

עכשיו יש לנו רשימה של מניות דיבידנד שאתה יכול להשקיע בהן, יחד עם כמה ממניות הדיבידנד הטובות ביותר שקיימות כיום.
לעוד פרטים אודות מניות מומלצות כדאי לבקר באתר bigshotnews.net

The Fool Colour ממליץ על מניות מעולות לבניית תיק חדש

והרשימה המוכנה שלנו ממליצה על 10 מניות שצוות יועצי ההון סבור כי מתאימות לרוב התיקים. כל בחירת מניות מכילה דוח מחקר קצר המתאר את החברה, את הסיבה שבגללה כדאי להשקיע במניה ומדוע תוכל להימנע או למכור את המניה.

כיצד אוכל לבצע ניתוח יסודי של מניה ולמה אני משתמש בה כדי לקבוע את מצבה הכלכלי והעסקי של החברה? היסודות המעודכנים של השוטר הצבעוני, המחייבים גישה לשוקי המניות ולפלטפורמות המחקר הטובות ביותר הפועלות כיום.

אין מושב אחד

גודל – כל ההשקעות, והאם עסק התיווך שלך מתאים לך תלוי ביעדי ההשקעה שלך. עליכם לאתר את סוחרי המניות הטובים ביותר ולבדוק כל מתווך כדי לראות מה הם מציעים לכם. כמה הכוונה אתה צריך בכל מה שקשור להשקעה וכמה עלי לעשות מחקר כדי לברר כיצד אוכל למצוא מניות אגורה?

כל מי שהשקיע כסף בשוק המניות רוצה לראות איך המניות מסתדרות

עליכם להבין את המגמות בענף ולהיות מעודכנים בחדשות האחרונות לגבי המניות הבודדות שאתם קונים. זה נחמד שיש אינדיקטורים שיכולים לעזור למשקיעים להחליט על הזמן הטוב ביותר למכור מניה, אבל אתה צריך גם לקנות כל מניה בודדת בתנאים שלה ובשוק אחר.

אם אתה רק רוצה לקנות מניות

חיוב ישיר או תיווך מקוון הם אפשרות טובה יותר. אם כבר זיהיתם מניה שתרצו לקנות, תוכלו לשקול לקנות אותה ישירות. זאקס היא גם אפשרות טובה אם אתה כבר חבר בקרן השקעות או בחברה אחרת לניהול השקעות, כגון תוכנית 401 (k), אך עדיין צריך לקנות את המניה הראשונה ולהקים אסטרטגיית השקעה.

תוכלו לקרוא

עד – הדקות החדשות על המניות המועדפות עליכם, לפקוח עין על מניות שונות בסקטור שלכם, להסתכל על מניות בעלות ביצועים גבוהים ולפקוח עין על חברות עם מחירי מניות צונחים ומניות נמצאים בשיאים או כמעט כולם. רכישת המניה עם הכותרות המרגשות ביותר או השקעה במותג המשתמש בשם מותג פופולרי, כמו קוקה קולה או פפסיקו, יכולות להקל על הדברים. בעוד שלזקס יש טבלה חזקה בשוק המניות, דירוג זאק הוא דרך יעילה למצוא מניות. בעזרת מסנן מניות תוכלו לסנן לפי ענף כלכלי, שווי שוק, תשואת דיבידנד, מחיר מניה וגורמים אחרים. זכור, אם אתה רוצה לדעת כיצד למצוא את מניות הפרוטה הטובות ביותר שאתה יכול לקנות, תוכל לעשות זאת כאן ב- Zacks.com.

כדי לתת לך מושג לאיזה סוג מניות אתה יכול לצפות משירות הייעוץ, אנו בוחנים כמה מהבחירות המובילות לשנת 2016. יועץ ההון ממליץ למשקיעים לקנות לפחות שלוש מניות התחלה לפני הרכישה. מניות בכל אחת מהבחירות החודשיות החדשות.

השקעה במניות טכנולוגיה שצומחות במהירות

היא תמיד רעיון טוב אם אתה רוצה דיבידנד כחול שבב, אך השקעה במניות טכנולוגיה שצומחות במהירות היא גם הרעיון הטוב ביותר, במיוחד כאשר מחיר המניה עולה. למשקיעים אין הרבה הזדמנויות להשקיע, ולכן לעתים קרובות הם קונים מניות דיבידנד כאשר הם מוערכים פחות. משמעות הדבר היא כי השקעה במניות אלה שווה רק את הכסף שאתה צריך. לא משנה כמה הון יש לך, עליך לשקול אם אתה יכול לקנות מניות במניה.

אם אופק הזמן שלך הוא מעל 10 שנים, מניות בינוניות ומכוניות קטנות הן בחירה טובה למשקיעים ארוכי טווח עם אופק זמן ארוך של 10 שנים ויותר.

הם רוצים להתרחק מהמניות שקונים כי הם בדרך כלל לא נסחרים במחיר הרכישה. אתה צריך להבין היטב את שוק המניות כדי להבין בדיוק מה אתה עושה ואיך להרוויח כסף. ראשית, שקול את יחס המחיר-רווח (P / E) של מניה ואת המרחק שלה מ- S & P 500.