תיקון צנרת ללא חפירה

  • by
תיקון צנרת ללא חפירה

תן לי להראות לך כיצד לסגור חור בצינור המים שלך כאשר השרברב המקומי שלך אינו זמין. זה יעזור לך להחליט מתי לתקן את הנזילה ומתי להחליף את צינורות הנחושת של הבית שלך.

כדי לעזור לך לתקן ולהחליף צינורות PVC, תיארתי חמש דרכים בהן ניתן לתקן או להחליף את הצינורות שלך. אם אתה מעוניין להחליף ערימות של אדמה, לתקן צינורות ביוב פנימיים סדוקים או לפצח צינורות יצוקים שייתכן שתצטרך לתקן, פנה למומחה של פוש. אתה יכול גם להתקשר למומחה ביוב מורשה לקבלת שירות קרע צינורות מוכח בסנט לואיס.

צעדים אלה יכולים לעזור לך להתמודד עם דליפת צנרת כדי שתוכל לבצע תיקונים קבועים. השתמש במסוף C כדי לעצור זמנית דליפות בקו אם אין לך פתרון אחר.

סוג מהדק מסוג זה אפילו יכול להיות מותאם בצינור ואז פשוט נדחף לחלק הדולף

אם הדליפה לא משפיעה על שאר הצינור, מהדק התיקון ייכנס להיסטוריה כפתרון לאורך זמן. זכרו תמיד שכל התיקונים המופיעים בפוסט זה הינם זמניים וניתן להתקין אותם בקלות. להלן חמש דרכים לתקן או להחליף את צינור ה- PVC שלך עם מהדק, צינורות פיברגלס או חומרים אחרים שאינם משיכים כגון PVC.

תיקוני צנרת ללא חפירה הם אפשרות נהדרת ובמחיר סביר המאפשרת לכם לתקן את הצנרת מבלי לשבור קירות או לחפור בגינה

למרות שעלות התיקון הכוללת אינה באה בחשבון, הצעד הראשון למציאת התיקון המתאים לביתכם הוא לפנות למומחה לתיקון ללא חפירה בקהילה שלכם כדי לבדוק את הצינורות שלכם.

אינסטלטור מקומי המציע תיקונים ללא תעלות בצנרת שולח מצלמה מומחית לבדוק את הבעיות שלכם. על ידי השחלת המצלמה דרך הצינורות, ניתן לבדוק במדויק קורוזיה, סדקים ובעיות אחרות על ידי מומחה, דבר שיכול למנוע מהם להתקין ספינות צינורות, ציפויי אפוקסי וכו '.

אם אתה מוצא את הניקוז שלך דולף, בדוק את צינור אוורור גג לסתימות או חלקים פגומים. הרכבת פתחי האוורור בצנרת שלך עשויה להיות כרוכה בפתיחת הקירות כדי לקבל תצוגה ברורה של הצינורות ופתחי האוורור.

אם רק קטע אחד מהצינור נהרס ושאר הצינור תקין, יתכן שתוכל להחליף רק חלק גרוע. אם הצינור כולו ניזוק קשות או שאורך חבית הצינור קצר מאוד, בחרו במקום תחליף במקום לנטוש אותו ולהשאירו באדמה.

לא ניתן להחליף את הדש באופן מיידי, לכן יש למנוע מבעלי חיים קטנים להיכנס לתקן ולשמור במקום קריר ויבש.

סרט ביוב לא אמור למעשה לאטום, מכיוון שרוב הצינורות אטומים באמצעותו ורוב המומחים ממליצים להחליף את הצינור עד שיהיה בטוח. אם הצינור שלך תקוע בסדק או חור קטן, נסה לקרר את סרט הצינור למשך מספר שעות לפני שתחליף אותו.

תיקון אפוקסי הוא מרק, נוזל צמיג שניתן להשתמש בו לתיקון נזילות צנרת בתרכובות PVC ו- PVC. נקרא תיקון פאץ' שמקשה את הצינור ומאט את הדליפה.

סוג זה של רירית צינורות אפוקסי נקרא גם רירית צינור ללא תעלה מכיוון שאינו כרוך בחפירת תעלה בחצר להחלפה

ספינות צינורות נרפאות במקום, כך שאתה מדלג על הטרחה שבחפירת החצר שלך ועובר לשלב הבא: CIPP מרופד תעלה, שיטה מוכחת לתיקון צינורות.

שורשי רירית צנרת הביוב נעוצים בתהליך המכונה "תיקון החלקה"

שבו מוחדרת מערכת קטנה של צינורות נשא לצינורות פגומים קיימים או נמשכת לתיקון מערכת צנרת הביוב, שצריך להיות הוחלף לחלוטין. קרע בצינור הוא המקרה כאשר צינור קיים פורץ דרך כלי המחובר לצינור חדש.

התפוצצות זו

היא בעצם החלפה תת קרקעית של צינורות, שעלותם תלויה באורך ובעומק הצינור הפגום הקיים. העלות הממוצעת של תיקוני צינורות ללא תעלה נעה בין 6,000 $ ל -12,500 $, על פי חיל ההנדסה של צבא ארה"ב, ואילו תיקונים בצינורות תעלות והחלפה נעים בין 4,000 $ ל -13,800 $, כאשר טווח העלויות הגדול ביותר הוא חפירה ידנית ועומק אתרי הצינור.

ובכל זאת

אתה לא בהכרח צריך לפזר עשרות אלפי דולרים כדי לתקן את הצינורות וקווי הביוב של הבית שלך. אם בבית בסנט לואיס – באזור הבית – יש קו ביוב סדוק או פגום שנזל או מאובטח, קיימת אפשרות לתיקון והחלפת ביוב אמינה שאינה מחייבת החלפה מלאה של קו הביוב.

בעיות אינסטלציה בדרך כלל מותירות לאנשי מקצוע

אך אם אתה מוכן לצאת לטיול מהיר בחנות החומרה, חנות האינסטלטורים המקומית שלך – או אפילו אינסטלטור מקומי – מסוגלת לתקן נזילות. אם יש עיכוב תחזוקה ממושך ואתם צריכים לחכות ימים או שבועות עד שהשרברבים יהיו זמינים, ישנם תיקונים זמניים בצינורות דולפים שיכולים לשמור על הצינורות שלכם לעבוד עד להודעה חדשה.