נפלאות הרפואה הסינית

רשת של מחקרים פרמקולוגיים מצאה כי שלושת המרכיבים הפעילים הראשונים של תרופות לטיפול ב- COVID-19 הם קוורצטין, לוטאולין וקמפפרול, המסדירים יעדים שונים, כולל act1, jun, MAPKs, IL-6, RELA ו- stat1, המעכבים דלקת. תגובה, לווסת את תפקוד המערכת החיסונית, להפחית את פגיעות הריאה ולהגן על תפקוד העצבים.

Xuanfei Baidu Formula TCM

הוא טיפול מרשם קו ראשון שהוצע על ידי אקדמאי CAS בולי ג'אנג ופרופסור צ'ינגקוואן ליו כדי להפחית את שימור הרעילות בחולים עם תסמונת ריאות. מבודד מ- Youyou Tu באקדמיה הסינית לרפואה סינית מסורתית בבייג'ינג, ארטמיסינין הוא טיפול יעיל במלריה וזכה בפרס נובל לפיזיולוגיה או רפואה בשנת 2015. נכון לעכשיו, התרופה עדיין צריכה להיות מאושרת לניסויים קליניים על ידי הרפואה הלאומית. מינהל מוצרים.

בהצלחה מועטה

מדענים הוציאו מיליוני דולרים על ניסויים אקראיים של תרופות וטיפולים אחרים של TCM. מצד שני, תומכי הרפואה הסינית המסורתית מבקרים את הרפואה המערבית: היא אינה מכוונת ל- EBM, אינה יעילה ואינה מתרכזת באנושות כולה. העובדה של- TCM יש מסורת ארוכה אינה אומרת דבר על יעילותה הרפואית בפועל, לטענתם.

בעוד שתומכי EBM טוענים כי ממשלת סין קידמה את TCM רק לפתיחת שווקים חדשים במערב סין

היצרנים הסינים ונציגי הרפואה המסורתית טוענים כי הרפואה המערבית תלויה מדי בתעשיית התרופות החזקה. תומכי הרפואה הסינית המסורתית מציינים כי TCM כרוך בגישה הוליסטית יותר שאינה מוכחת מדעית. בהקשר של TCM ותחרות עזה בתחום הביו-רפואה, ניתן להבין מדוע מתרגלי TCM מרגישים שהם צריכים להצדיק את הלגיטימיות שלהם על ידי ייצור נס. מיי ז'אן טוען כי רופאי TCM משתמשים ב"מלאכת הנס "יותר כנישה בתוך הרפואה הסינית המסורתית מאשר כמרכז ביו-רפואי במערכת הבריאות.

רפואה סינית מסורתית (TCM) כוללת מגוון של תרופות צמחיות וכן שיטות נפש-גוף כגון דיקור סיני. אף על פי שהיא פופולרית בסין ובמדינות רבות אחרות כגישה ראשונית או משלימה לבריאות, יעילותה לא נחקרה לעומק.

מחקרים קודמים מצביעים על כך שתרופות רבות של צמחי מרפא יעילות לטיפול במחלות כמו עצירות וחום

למרות שישנם היבטים של רפואה סינית שיכולים להיות יעילים, לרשות אמריקאית בולטת בתחום הרפואה הסינית, שהובילה תוכנית של מחקרי פלצבו עם אלמנטים של סיינטולוגיה, יש עצות טובות.

הסיבה שכל כך הרבה אנשים

לפחות בחלקם, לוקחים את הרפואה הסינית ברצינות היא שהיא הומצאה מחדש כאחת ממכונות התעמולה החזקות בכל הזמנים ומשווקת למערב מאוכזבת מהמסורות הרוחניות שלה. כפי שלמדנו ממאו, מי שלעג לריפוי האמונה הנוצרית מוכן להגן על הבסיס המטאפיזי של הרפואה הסינית. אבל החזון של מאו הוא עדיין החזק ביותר, והמצב השגוי הנוכחי לגבי הרפואה הסינית הוא מדהים, אפילו ממקורות אמינים לכאורה.

ל- NIH מחלקה שלמה המוקדשת לרפואה אלטרנטיבית ומשלימה מזה עשרים שנה

ואחד המנדטים שלה הוא לבדוק את הראיות הקליניות הקשות לטיפולים אלה. כל זה לא נועד להכפיש את הרפואה הסינית, ולא יותר מקריירה קודמת של ל 'רון האברד כסופר מדע בדיוני, שהכפישה את סיינטולוגיה.

זה בטוח שיש חומרים פעילים במקורות טבעיים

וישנן עדויות שכל ההיסטוריה של הכימיה הרפואית והטיפול התרופתי מתחילה בחומרים טבעיים אלה. שים לב, עם זאת, אם יש תרכובת פעילה במקור טבעי, פעולתה בתמצית או בתכשיר הטבעי המקורי נובעת מתרכובת פעילה זו.

אנו רואים מחקרי TCM מסוג זה לא רק בתכשירי צמחים מיושנים וטובים

אלא גם בצורותיהם המסחריות המודרניות כ"פינוקים "ו"תרופות". אנשים המחפשים חומרים פעילים יכולים למצוא כמעט כל דבר. זו הסיבה שתרופות טבעיות כה פופולריות בגלל יעילותן.

בסין כיום

טכניקות כמו צמחי מרפא, תרגילים כמו טייקי וצ'י קונג וצריכת מזון מרפא עדיין נפוצות. נהלים כמו דיקור סיני, מוקסה וכוסות רוח עדיין נבחנים באזורים רבים במדינה. התרופות המסורתיות זולות יחסית לביקור רגיל בבית חולים, והממשלה תומכת בהן במידה מסוימת.

הרפואה הסינית היא סוג של שיטת טיפול מסורתית ופילוסופיה של איזון פיזי בסין. יש לה היסטוריה ארוכה של יותר מאלף שנים, וחשוב להתפשט ברחבי העולם. בסין בלבד נרשמו יותר מ -13,000 בקשות רפואיות ו -100,000 מרשמים.

אין ספק שיש חפיפה כלשהי בין תת קבוצה זו למספר הרב של מחקרי TCM בכלל. ייקח שנים רבות לפתח הבנה לגבי החומרים השונים ותכונותיהם, אך בואו נסתכל תחילה על כמה עשבי תיבול נפוצים שתיתקלו באזור זה והשפעותיהם.

ביותר מארבעים שנות תרגול אספנו סיפורים רבים על תוצאות חיוביות שחוו המטופלים שלנו. בנוסף לדיקור שבועי, תוספי צמחים, תזונה וייעוץ לאורח חיים, קיבלתי את הבונוס הנפלא להיות מטפלת קשבת.

יעילות הרפואה הסינית המסורתית יעילותה של הרפואה הסינית המסורתית נעוצה בעובדה שמדובר ברפואה סינית בה רופאים מלמדים דיקור סיני על בסיס מודלים אנושיים

תמיכה ביישום הרפואה המסורתית היחסים בין הרפואה הסינית לסין הפכו קרובים, במיוחד בתקופת כהונתה של מרגרט צ'אן, שהובילה את הארגון בין השנים 2006 ל -2017. בנובמבר 2016 נשאה נאום בבייג'ין תוך שהיא משבחת את התקדמות סין בציבור. בריאות ותוכניותיה להפיץ את הרפואה המסורתית.

ביום סתיו אפור בשנת 2004 בבייג'ינג רץ צ'ואי סונג-הון מרתון עם כמה עשרות נציגים של מדינות אסיה לסיכום אלפי שנות ידע ברפואה סינית מסורתית במערכת סיווג מסודרת

הרפואה הסינית המסורתית נאמדה בלמעלה ממיליון חולים בארצות הברית בשנת 1997, וההערכה היא כי מספר זה גדל בארצות הברית ובמדינות מערביות אחרות. באבן דרך נוספת בשנת 2018, ארגון הבריאות העולמי הכיר ברפואה הסינית המסורתית במכלול הרפואי הגלובלי שלו.

מסמכים משפיעים של לפני יותר מ -2,000 שנה

המייצגים תפיסה של תפקוד גוף האדם בעולם הפיזי, נותרים הרעיונות הבסיסיים בהם מאמינה הרפואה הקונבנציונאלית. המסכתות בנושא קור ופציעות (1-4 ERO Shangha, N. La1n Bencao Gangmu, AE). Eco2c R. Bancco Gangma1) ושני ספרים חשובים אחרים.

למידע נוסף על אורי אלטר יש לגשת לאתר rbsmethod.com