מנעולן דלתות מקצועי ומומלץ – תבחרו נכון

  • by
מנעולן דלתות

לא משנה איזה סוג מנעול לרכב תרצו להתקין על המכונית שלכם, המנעולנים שלנו מומחים בכל הנוגע להבטחת התקנת מנעולי רכב במקצועיות. אם לא ניתן לתקן את מנעול הרכב או שאתה חושש שמפתח הרכב שלך נופל בידיים לא נכונות, שירות המפתחות שלנו יתקין מנעול לרכב חדש על דלת המכונית או על מנעול ההצתה.

המנעולנים שלנו במשרד הביתי ישמחו לסייע לך בהתקנת מנעולי דלתות מוצקים

בכל הנוגע להתקנה ותיקון מנעולים, המומחים שלנו להתקנת מנעולי רכב במשרד הביתי נמצאים לצידך. טכנאי נעילת הרכב שלנו תומכים בכם מסביב לשעון בכל ההתקנות והתיקונים של מנעולי רכב.

אם מפתח הבית שלך נגנב, אחת ההוראות הראשונות שלך היא לשנות את המנעול על הדלת שלך כך שאף אחד לא יקבל גישה לבית שלך. שירות מפתחות מקצועי עשוי להזדקק למפתח מחדש של המנעול, אך זה לא מסוג הדברים שבעל בית צריך לעשות לבד.

לאחר שהוציא את המפתח השבור ממנגנון הנעילה

מנעולן מקצועי יבחן את אופי המנעול כדי לראות באילו שיטות הוא יכול להשתמש. אם המנעול שלך שבור או שאינו ניתן לתיקון, הטכנאים שלנו יכולים לייעץ לך כיצד לבחור מנעול חלופי מתאים לבית שלך. אם אתה מבחין שמנעול מתחיל להישחק ואינו מתפקד במיטבו, התקשר לטכנאים מוסמכים של Paragon שיספקו לך את שירותי התיקון או ההחלפה הדרושים לך.

במנעולן ברגע אנו מאמינים

שאחד השירותים החשובים ביותר שאנו מציעים הוא לסייע לך להתקין מנעולים חדשים ולתקן מנעולים. לעולם לא תצטרך לדאוג לבטיחותך בעת בחירת שירותי תיקון מנעולים איכותיים מדלתות נעילת אקשן. המומחיות, הניסיון והמקצועיות שלנו מספקים לך את כל מה שאתה צריך כדי להתקין דלתות מגורים ועסקים כמו גם דלתות מוסך בכדי לשמור על בטיחותך ואהוביך.

ישנם גורמים רבים שיכולים לגרום לנעילת הדלת שלך לנוע

וגורמים אלה יכולים לגרום לך להתקשר לשירות מפתח שיעזור לך לתקן את המנעול. הבה נבחן כמה מהסיבות מדוע עליך לתקן את המנעול אצל מנעולן מומלץ ומוסמך וכיצד מנעולן יכול לעזור לך. בין אם מנעול דלת המכונית שלך תקוע, מודבק או חלוד וזקוק לתיקונים: טכנאי מומחי תיקון המנעולים שלנו נמצאים שם בשבילך.

המנעולנים שלנו מסתכלים על המנעול שלך

כדי לקבוע את הבעיה לפני שהם מנסים לתקן אותה. כשהם מגיעים לזירת הפשע הם ינסו להסיר את המפתח והמנעול שבור, לבחון את המנעול ולוודא שאף אחד מחלקיו הפנימיים לא ניזוק או שהמפתח נחבט מהמנעול.

לאחר הסרת המנעול בעזרת מברג מהדלת, קח את המנעול לחנות החומרה המקומית או לחנות המפתחות והטכנאי יצפין אותו מחדש תמורת $ 5- $ 10 עבורך. אם יש לך מנעול על המכונית שלך ואינך זקוק למפתח, שירות מפתח גובה עבורך $ 65.

בהתאם לעיצוב ולחומר אתה יכול לעלות בין 40 $ ל -300 $ עבור מנעול דלת חדש

בין אם מדובר במנעול מפתח פשוט ובין אם בשילוב ידית יוקרתית עם טכנולוגיה חכמה. עבור בתים עם ארבעה מנעולים (ידיות דלתות, תפסות, מנעולים לדלתות הקדמיות הקדמיות והאחוריות), זה יכול לעלות בין 20 ל -60 דולר. חלק משירותי המפתח גובים תשלום מינימלי, המכונה "עמלת סלולר", של $ 40, $ 100 או $ 5 עד $ 25 עבור גליל מפתח עם חור מנעול שמגיע עם הבית שלך וניתן לחבר אותו שוב למנעול.

ניתן להשיג את הנוחות של מפתח יחיד המתאים לכל המנעולים בבית שלך

כולל המוסך, עם Rekeye אם יש לך אותו מנעול לכל הדלתות. אם תבחר במנעול בעל אבטחה גבוהה כגון מנעול Medeco, כל מנעול יכול להיות מצויד במפתח כפול שנעשה על ידי סוחרי Medeco, שעולה בין 130 $ ל 265 $, בעלות כוללת של 640 עד 1280 $ עבור בית עם ארבע כניסות. מנעולים.

בין אם אתה זקוק לגישה חדשה או משודרגת לבניין מסחרי או מגורים קיים, מנעולנים מוסמכים של Paragon Securitys יכולים לעבוד איתך כדי לקבוע את סוג המנעול הטוב ביותר העונה על צרכיך.

שירות המפתחות שלך יבדוק את האפשרויות של מערכת הנעילה שלך

כדי לוודא שיש לך מנעול המתאים לצרכי האבטחה הספציפיים שלך. שירות מפתחות מקומי יכול לתת לך ייעוץ מקצועי האם יש לתקן או להחליף את המנעולים הקיימים שלך. הטכנאים שלנו שהוכשרו על ידי החברה מבצעים תיקונים ושירותים על מנעולים כדי לפתור כל בעיה, כך שתוכל להיות בטוח בעסק שלך.

מנעולן מוסמך יכול להתקין את המנעול שלך במינימום זמן ועלות

ההפך חל על ערכות מנעולים איכותיות והתקני אבטחה מתקדמים, אותם ניתן להצפין על ידי מנעולן מקצועי. מנעולנים מקצועיים מאומנים ומוכשרים היטב, והתקנת סט מנעולים חדש או נעילה מחודשת של מנעול קיים אורכת בערך אותו זמן.

שיניתי את דעתי בחניה של המוסך כאשר המנעולן

המנהל עסק משלו כצוות איש אחד, התחיל לעבוד בדלת האחורית, אך הוא התעקש כי מאוחר מדי בשבילו לבדוק אם מנעול חדש לפני הספירה, כך שהוא לא התחיל בחניה של המוסך. המנעול החדש נתן לי תחושת ביטחון רבה יותר והבטיח כי לבעלים הקודם, אם היה נותן לי את המפתח, לא הייתה גישה לדירה שלי.