מודד מורשה זול

אם אתה מוצא קריירה כסוקר אטרקטיבית, הדרך הטובה ביותר להכין את עצמך היא להפוך לסוקר קרקעותמצליח מוקדם ככל האפשר. אם אתה מעוניין להיות מודד, המשך לקרוא כדי ללמוד כיצד להיות מודד מצליח. ניסיון מוסמך מורכב מצבירת ניסיון של שנתיים לפחות בתחום זה בפיקוח ישיר של מודד מורשה.

למדינות רבות יש מועצות פיקוח המפקחות על רישוי מודדים

ותוכלו למצוא רשימת מודדים מורשים בקרבתכם באתר איגוד הסרקנים האמריקני. צרו קשר עם המדינה או הרשות המקומית המאשרת מודדכם לקבלת רשימה של כל המודדים המוסמכים באזור או פנו אליו בעצמכם.

מודדי קרקעות חייבים להיות מורשים על ידי מדינתכם

ורוב המדינות דורשות מכם לעבוד בפיקוח ישיר של מודד מורשה. עבודות מדידה מבוצעות בדרך כלל על ידי קבלנים, אמנם רישיונות זמינים גם עבור מודדים מקצועיים. עבודות מדידה יכולות להתבצע גם על ידי מהנדס, אם כי יש גם רישיון לסוקרים. יש גם רישיון מקצועי לסוקרים, אך מרבית הממשלות והמדינות המקומיות אינן דורשות זאת. – —- למעשה, ברוב המקומות נדרשים מודדים להיות מורשים ומוסמכים בתחום, ואתם משלמים עבור עבודת מודד. דברו עם המודד המורשה שלכם כדי לוודא שלא תשלמו יותר ממה שאתם לא אייד ושאינך משלם יותר עבור מדידות ממה שאתה צריך.

לדוגמא

עלות בדיקת הקרקע לגדר תהיה כנראה נמוכה בהרבה ממחיר הגדר עצמה, אך גבוהה בהרבה מאשר עבור הקרקע עצמה. מדידות שטח הן שירות יקר ובהחלט תשלמו עליו – אך בסופו של דבר זה יהיה שווה את זה. על ידי מתן הוראות המודד ותוכניות הבנייה שלך, תוכל לעזור בהפחתת עלויות המדידה המותרות שלך, כך שהוא יכול לבצע את המדידה שאתה צריך ולספק לך מדידות גבול יעילות ללא עלות. אתה יכול גם לומר לו שאתה לא משלם כדי למדוד את מה שאתה לא צריך, כי ההוראות שלו או התוכנית שלו מבהירים לו איזה מדידות אתה צריך.

אם אתה קונה בית ואתה זקוק לסקר

כדי לקבוע את גבולות הנכס או כדי לקבוע אם הנכס שלך נמצא במישור שיטפונות או שהמלווה דורש כזה, עליך לשלם עבור הסקר. אם נערך לאחרונה סקר קודם ואותו מודד זמין, הוא רשאי לאשר מחדש את הסקר המקורי על ידי סקר קרקעות חדש שנערך על ידו, גם אם ערכת את הסקרים הקודמים בעצמך והוא כבר אינו זמין. .

מודדים מוצאים לעיתים קרובות ליקויים שעלולים להוביל למשא ומתן מחדש על מחיר הנכס שאתה קונה

שירות מדידות זול יכול בסופו של דבר להוזיל את עלות שירות המודדים שלך, וזה נוגע לך. הצעת המחיר בטלפון גם מדאיגה, מכיוון שיכולות להיות בעיות רבות המעלות את עלות המודד.

משרדי מדידות קרקע מבצעים סקרים על מיקום מדויק של גבולות הקרקע

מכיוון שלעתים הם שונים מקווי הגדר הקיימים. אם בעל קרקע מחלק את הקרקע לכ -300 דונם, יש לבצע חקירה לקביעת הגבולות החוקיים של הקרקע החדשה, ואם למודד קשה להגיע לארץ, ייתכן שייקח יותר זמן לסמן את הגבול, וזה יגדיל את עלויות הסקר. למרות שקשה להעריך את איכות הסקרים שבוצעו והעלויות הנמוכות והאיכות הגבוהה לעיתים סותרות, אין זה בלתי סביר לצפות מהמודד שיציע פרויקט ואז יעמוד במחיר ההצעה מאז תחילת הפרויקט. .
למידע מורחב אודות מודד מורשה זול באפשרותך לבדוק כאן: surveyor10.co.il

כדי לקבל מושג כמה יעלה לך סקר בעת רכישה או מכירה של נכס, התחלה טובה היא להשיג סוכן נדל"ן מקומי מכובד.

מודדים יגבו בכל מקום שבין 200 $ ל -1,000 $ תלוי כמה דונם סקרתם. המודד אליו אתה הולך יציע לך מחיר קבוע שיהיה עבור מגרש פרברי בגודל מסורתי ומעוצב. עלות סקר קרקעות יכולה להיות גבוהה עד 500 דולר לדונם או עד 1000 דולר לדונם.

גורמים שונים משפיעים על עלות הסקר

כמו למשל כמה המחקר צריך לעשות כדי לקבל תיאור חבילה מלא ואמין. עלות המדידה תלויה בגורמים רבים, כולל כמה קשה לקבוע את גבולות הקרקע וגודלה. גורמים רבים משפיעים על עלות סקר הקרקע, החל מסוג שיטת הסקר וכלה באיכות ובכמות הנתונים העומדים לרשותכם. גורמים מסוימים המשפיעים על העלות בפועל הם מספר הדונמים שצריך לסקר, כמות הנכסים באזור וגורמים אחרים.