מודד מוסמך לפני שיפוץ

  • by
מודד מוסמך לפני שיפוץ

אם השחזור שלך מתרחש בגבולות שלך או של שכניך, הם יבצעו סקר רכוש ושיקום כדי להבטיח את המיקום הנכון של הנכס. מודד רשום יספק מידע על נכסי הקרקע, השטח, מפלסי הבניין והגבולות בהם יכול האדריכל או הקבלן שלך להשתמש בתכנון הבית. מודד קרקעות יערוך גם חשבון של שירותים שוטפים, מבנים קיימים, גבולות, גדרות וצמחייה.

לפני שקונים נכס לשיפוץ

תוכלו להזמין דוח מודד מומחה לבניין ממומחה לבנייה שהוזמן. אם פעילויות השיפוץ שלך מוגבלות לבית הקיים שלך, ייתכן שלא תזדקק לסקר. עם זאת, מי שמבצע את המרותיהם ללא סקרי קרקע יכול להתמודד עם הודעת אישור תכנוני.

דוח בנייה יכול לזהות נושאים חשובים כמו הצורך בגג חדש או בעיות כמו רטיבות וסטטיות

זה יכול גם להדגיש בדיקות אחרות שאתה עשוי להזדקק להן, כגון דו"ח אסבסט. אם מתכנן המגורים או האדריכל שלך הצהיר כי הכין עבורך סקר, דאג שתקבל עותק ממנו.

עלות מדידת הקרקע יכולה להשתנות בהתאם לסוג המדידה

גודל וצורת הנכס. למדינות שונות יש דרישות שונות, אבל אם אתה קונה, זה לטובתך לקבל מחקר נדל"ן כדי לדעת כמה אתה הולך לשלם עבור נדל"ן. העלויות עשויות להשתנות בהתאם לסוקר המקצועי, הגעה וזמן.

כשאתה מוכר

סקר נכסים יכול לספק לך מידע רב ערך שיכול לעזור לך להעריך את הבית או הנכס שלך בצורה מדויקת יותר. שמאות רכוש מאפשרת שומות מס מדויקות, שיכולות לסייע במניעת צרות משפטיות בעתיד. מודדי קרקעות יכולים לזהות ליקויים העלולים להוביל למשא ומתן מחדש על מחיר הרכישה של הנכס.

סקרי קרקעות מבוצעים כדי לקבוע את גבולות ביתך או רכושך. שמירת קרקע חוקית אינה נדרשת לרכישת בית. עם זאת, עליך להתייעץ עם מודד בעת רכישת הבית.

אם הפרויקט שלך לשיפוץ ביתך אינו עולה על ביתך

אין צורך במדידות קרקע. פרויקטים אינטנסיביים כמו השלמת מרתף, הסבה של מטבח או חדר אמבטיה או מיקום מחדש של קירות אינם כפופים למדידת רצפה, מכיוון שהם אינם חורגים מגבולות ביתכם או הנכס שמסביב. סקרי קרקעות הם הבסיס שעליו מבוסס השיפוץ של ביתכם, ומבטיחים פרויקט בטוח ומעוצב המפיק את המיטב מהאדמות שמסביב.

סקר סימון הדיור

הוא נקודת מפתח שעל הבונים לקחת בחשבון על מנת להבטיח כי ביתך ייבנה או ישופץ בהתאם לגבולות הקרקע הנוכחיים שלך. סקר הקרקעות מראה את המבנה ואלמנטים אחרים של הנכס שלך (בית, בניין חוץ, בריכה וכו '). המפה המוצגת במשרד מקליט המדינה שלך מעניינת, אך אינה סקירה על נכסים.

מידע מסוג זה הוא חיוני

עבור קונים ובונים בכדי להבטיח כי הנכס אינו מפריע לנכסים הסמוכים ולהיפך. אם אתה קונה בית בשטח ריק, בדיקת מגרש המגורים תבטיח מדידות מדויקות של גבולות הקרקע, כך שתדע בדיוק מה אתה קונה. אם אתה בונה ישות משפטית או מוסיף סככת מחסן, ודא שאתה סוקר את הנכס שלך.

אין מספיק הפניות ותיאורים משפטיים

כדי להגדיר את גבולות הרכוש שלך. העסקת מודד יכולה לעזור לך לעמוד בדרישות מסוימות בעת רכישה או שיפור נדל"ן על ידי הגדרת גבולות הקרקע שלך באמצעות הפניות משלך. כשמדובר בשיפוץ בתים או בבניית בתים, המשימה העיקרית של המודד המקומי היא למצוא את הצינורות.

מכיוון שתוכניות השיפוץ שלך דומות לבניין חדש – הרחבת הקירות החיצוניים, הרחבה של קומה שנייה, החלפת החניון במוסך גדול יותר – הגיע הזמן לחשוב מחדש על גבולות הרכוש שלך. מודד יתקין אנדרטה קרקעית חדשה כנקודת ייחוס בכל פינה בגבול.

אם תיאור הנכס הישן מתייחס לנקודת ציון או אנדרטה שכבר לא נמצאים בנכס, מודד יכול לבצע מדידות חדשות כדי לקבוע קווי גבול מדויקים יותר.

פרויקטים גדולים של שיפוצים דורשים אישור תכנון מהקהילה שלכם. עם זאת, לא נדרשים אישורי בנייה לפרויקטים שיפוצים קטנים יותר כמו החלפה, צביעה מחדש או תיקון חלונות, דלתות, גגות או ציפויים.

עבור רוכשי דירות שחושבים על שיפוץ או הרחבת ביתם, בדיקת זמינות היא חיונית. בנוסף, בדיקות משכנתא מגנות על המלווים על ידי גילוי חדירות מפתיעות והקלות שאולי אינן ידועות.

הסטנדרטים הנדונים להלן לכל סוג של תקן תחזוקת מדידה נותנים חשיבות לתפקיד מודד מורשה. להלן רשימה של דוגמאות למה שעליך לעשות לפני שתשתמש בשירותי מודדים מוסמכים.

סקירת נכסי מגורים

שוחחנו עם מייק קליפורד, מייסד ומנהל DGT, כדי לדון במשמעת של סקירת נכסי מגורים. ה- PLS מסוגל להנחות את מבנה הנכס מהיסוד על מנת למנוע טעויות בניה יקרות שיכולות להרתיע את בעלי הבתים מלהשיג את חלומותיהם.

כשאתה קונה את הבית שלך, אתה יודע איפה גבולות הארץ מתחילים ומסתיימים, אבל לפעמים הדברים מטשטשים. לסקירת קרקעות מקצועית יתרונות רבים וניתן להשתמש בהן ללא יישום, אך מרבית בעלי הבית שוכרים מודדים מסיבות ספציפיות מאוד.

מדידות קרקע כל המרה הכוללת תוספות בכדי להבטיח שהן לא מפרות את הנכסים הסמוכים שלך

אם התוספת לא עוברת או שאתה מעביר את הגדר שלך, מודד OKC יכול להבטיח שהגדר שלך ומבנים אחרים יישארו על הנכס שלך ויהפכו את שכניך למאושרים. גדרות מבטיחות שתבנו בגבול הרכוש שלכם.