מה יש לעשות בטיול בטביליסי?

מדי שנה מבקרים בעיר יותר ויותר אנשים, אך טביליסי עדיין נותרה בלתי נחקרה עבור מטיילים רבים, אפילו מנוסים. לפני שאתם בכלל מתחילים לחשוב על מקומות ודברים ספציפיים לראות בטביליסי, אני ממליץ לכם ללכת לאיבוד במבוך הרחובות של העיר העתיקה. אם אתה רוצה לחקור כמה מקומות יוצאי דופן בטביליסי, אתה יכול פשוט ללכת לפאתי וללמוד על הארכיטקטורה הסובייטית. טביליסי ידועה בתמהיל הסגנונות האדריכליים שלה, ובמרחק של כמה רחובות משם, תוכלו לראות מבנים גאורגיים מסורתיים לצד פלא אולטרה-מודרני.

נראה שהארכיטקטורה הסובייטית תופסת קיטור בקרב מטיילים שאוהבים לרדת מהשבילים

וטביליסי לא תאכזב. נבנה על ידי ברית המועצות בשנות ה-70 כמשרד הכבישים המהירים, בניין הלבנים הייחודי והגחמני הזה נרכש מאוחר יותר על ידי בנק ג'ורג'יה. אתה יכול לראות הכל תוך יומיים, אבל זו העיר שאתה רוצה להיות בה. ואני מבין שהעיר מדהימה, יש כל כך הרבה מה להציע שכולם ימצאו משהו מעניין.

אם אתם מתכננים טיול לטביליסי

ריכזתי את מדריך הטיולים המפורט הזה לטביליסי עם מיטב האטרקציות של טביליסי, כמו גם טיפים ומידע מעשיים כדי שתוכלו ליהנות ממנו כמו שאני עושה בעיר. בהתבסס על הניסיון שלי בעיר זו, כתבתי את מדריך הטיולים המפורט הזה לביקור בטביליסי במסלול של 5 ימים, והזכרתי במיוחד את המקומות הפחות מטיילים בטביליסי, כמו גם טיפים רבים לטיולים, החל מתחבורה ועד המסעדה האהובה עלי בעיר. זוהי רק עיר בג'ורג'יה, אז אם אתה באמת רוצה ללמוד עוד על המדינה הזו, אני ממליץ לך בחום לקבל את מדריך הטיולים שלי, כי הוא מכיל מספר מסלולי טיול, כל הטיפים האישיים שלי לטיולים ופרטים של מדריך 12 אזורים שונים. אם אתם מתכננים לבקר בג'ורג'יה, ריכזתי מדריך טיולים קטן לטביליסי עם טיפים רבים לטיולים לטביליסי, בתקווה להפוך את הטיול שלכם למהנה יותר.

מדריך טיולים זה לטביליסי

שנכתב על ידי אמילי מ-Wander-Lush, מציע הבנה עמוקה של התרבות והערכים הגאורגיים כדי לעזור לך להפיק את המרב מביקורך. את כל הטיפים האלה לטיולים לטביליסי ריכזתי בבלוג הטיולים הזה כדי ליידע אותך על המסעדות הטובות ביותר, הברים על הגג, נקודות התצפית, הבידור, מקומות חובה לראות, טיולי יום וכל מה שאתה צריך לדעת לפני היציאה לטביליסי. בירת גאורגיה היא יעד טיולים מבטיח מאוד וכנראה אחד המקומות הפופולריים ביותר לביקור בקווקז. טביליסי, ג'ורג'יה היא יעד תיירותי יותר ויותר פופולרי, שעדיין רחוק מהמסלול הרגיל עבור רוב המטיילים.

אם אתה רוצה לחוות חוויות היסטוריות ותרבותיות ייחודיות שעדיין לא נשלטו על ידי תיירים אחרים

כמו פריז, אמסטרדם או לונדון, אז הבירה הזו היא בחירה טובה. לכו לטביליסי ולמדו על היסטוריה מעניינת, ארכיטקטורה מגוונת, נוף יפהפה ואוכל. אם תרצו לחקור את המדינה הזו, טביליסי היא גם נקודת התחלה טובה. מקומות נוספים שניתן לבקר בהם בקלות בטיול יום מטביליסי כוללים את David Gareja, Sighnaghi, Gori, Uplistsikhe, Ananuri או Kazbegi (אם כי לדעתי האחרון בהחלט שווה יותר מיום).

אם תיסעו לטביליסי

כנראה שתבקרו גם בהרים ובחלקים אחרים של גאורגיה. עם זאת, אנו ממליצים לעשות ביטוח נסיעות המכסה גבהים ופעילויות שונות. תוכלו להבחין במספר אפשרויות לטיולי יום מטביליסי באתרים כמו GetYourGuide, שייקח אתכם דרך ההרים, לאגמים ואפילו לארמניה. אתה לא יכול לטעות עם אף אחד מהם, אם כי אתה צריך גם לשמור את רוב הפריטים האלה לביקורים ארוכים יותר ולינה בזמן שטסתם לכאן כדי ליהנות מהחוויה.

עם זאת

האפשרות הטובה ביותר לטיול יום מג'ורג'יה היא סיור היין באזור Kakheti, בו תוכלו לבחור בין סיורים קבוצתיים לאפשרויות של נהג פרטי. אם אתם נשארים בטביליסי קצת יותר זמן, שקול לצאת לטיול יום מאורגן על ידי מטיילי סוף השבוע בג'ורג'יה. למד עוד על טיולי יום בטביליסי בבלוג הטיולים שלי בטביליסי.

אבל ארבעה ימים בטביליסי הם בסיס טוב לבריחה האפית יותר הזו ותוספת קלה לטיול שלך לאירופה או לחופשה שלך בטורקיה

כל מטייל מבלה לפחות כמה ימים בטביליסי, בירת המדינה והמרכז המרכזי שלה. הייתי בטביליסי לעתים קרובות במהלך 8 השנים האחרונות – מספר התיירים גדל מאוד, ותיירות טביליסי מתפתחת במהירות.

החלטתי לנסוע לטביליסי

בירת גאורגיה, כדי לחיות כמקומית במשך שבועיים ולחקור את העיר כמה שיותר. ובכן, נשארתי 9 ימים (בסך הכל ביליתי 11 ימים בג'ורג'יה, נסעתי לבאטומי רק ליומיים), והיה לי מאוד כיף – ככה אהבתי את טביליסי. במהלך הטיול הראשון שלי לג'ורג'יה, נאלצתי לשהות בטביליסי במשך יומיים ולאחר מכן להמשיך בטיול למקומות אחרים במדינה.

לא פעם יצאתי לאכול במסעדות

שתיתי יין בערבים, ביקרתי בבתי קפה חמודים, מצאתי פנינים נסתרות בכל רחבי העיר, ובדקתי את המקומות הטובים ביותר בטביליסי. צירפתי כמה מהמקומות שמצאתי ואהבתי במדריך הטיולים הזה לטביליסי, כי כשזה מגיע לחיי לילה בטביליסי, אי אפשר באמת לדבר על ברים ומועדונים – לפעמים מקום עם ביקורות מבטיחות יכול להתמלא בבני נוער בכמה נְקוּדָה. לַיְלָה. אם אתה חובב יין ונוסע לטביליסי, שתיית הרבה יין מקומי צריכה להיות ברשימת המטלות שלך בטביליסי.

היין הומצא בג'ורג'יה, כך שהסיור הזה מתאים מאוד לאוהבי יין. אם אתה אדם שאוהב לאכול במקומות שונים, אתה תאהב את טביליסי ומקומות אחרים בגרוזיה, כי אוכל גאורגי טעים בהחלט.

Sighnaghi

הממוקמת רק שעה וחצי מטביליסי, בלב אזור קחטי, היא אחת הערים היפות בגרוזיה ומקום אידיאלי לטעום יינות גאורגים מסורתיים ומודרניים. שוב, את Sighnaghi וסביבתה מומלץ לבקר תוך מספר ימים, עם זאת, אתה יכול אפילו לראות את הכפר ולטעום מהיינות בטיול יום מטביליסי.

ביקור במנזרים הסלעיים של דוד גארג'ה הוא גם אחד מטיולי היום הפופולריים ביותר בטביליסי, עם זאת, הוא גם יימשך כל היום. Kazbegi / Stepansminda, שהוא סיור של יום אחד בחלק ההררי של גאורגיה.
למידע נוסף על מה יש לעשות בטיול בטביליסי? וטיול בטביליסי נא לבדוק ב- tbilisi.org.il

העיר מצחטה נמצאת רק 15 דקות נסיעה במיניבוס ממרכז טביליסי

והיא אחד מטיולי היום הפופולריים והנוחים ביותר מהבירה. אם אתם מעיר אחרת בגאורגיה, הדרך הטובה ביותר לבקר בטביליסי היא במיניבוס. ישנן דרכים רבות לנסוע בטביליסי, כולל רכבת תחתית, מונית, חשמלית או אוטובוס.