מדריך שימוש בתוכנת asana

היום אני רוצה להראות לך כיצד תוכל להשתמש באסאנה כדי לתכנן את היעדים שלך ולפתח את העסק שלך. בסמינר מקוון זה תלמד כיצד להשתמש ב- Asanas for Business בתהליך העבודה שלך ולפתוח את מלוא העוצמה של AsANA.

תלמד כיצד להשתמש באסאנה

אחד היישומים הפופולריים ביותר לניהול פרויקטים, ליצירת מאגרי מידע מבלי שתצטרך לשלם עבור תוכנה מיוחדת או להזמין מומחה. תלמד את היסודות של השימוש ב- Asanas for Business, תוכנת ניהול פרויקטים קלה לשימוש שתוכננה לעזור לך לנהל את תהליכי העבודה והפעולות שלך ב- AsANA.

אם ברצונך לקבל יותר מהכלי

אינך צריך להשתמש באסאנה לאחר אימון זה, אך אם אתה עומד בתכונות הבסיסיות, הוא יהיה קל לשימוש. אם כבר השתמשת בכלים ובשיטות האחרות של אסאנה לביצוע המשימות שלך, אנא יידע אותנו בתגובות. לדוגמא, אני משתמש בו לרשימת מטלות פשוטה עבור הצוות שלי ואני גם מעריץ גדול של זה ככלי לניהול פרויקטים.

אם יש לך שאלות או שאתה רוצה לדעת יותר

אתה יכול להוריד את המדריך בחינם זה בחינם. אתה יכול גם להצטרף לפורום הקהילה של Asana ולהגיש את תהליכי העבודה שלך, טיפים וטריקים כדי ללמוד עוד על Asanas ולקרוא את הספר החינמי שלנו מדריך הנהלת חשבונות וחשבונאים AsANA למידע נוסף. הצטרף אלינו לקראת הקדמה לחשבונאות ולחשבונאות של אסאנה, כפי שאנו עושים עם התבניות שלנו, וקבל תובנה מעמיקה על יסודות החשבונאות, כמו גם על כמה מהתכונות המתקדמות יותר. סרטונים זמינים, כולל סרטון העוסק בשימוש בכל התכונות של Asana וסדרת סרטונים המציגים את משתמשי אסנה הנוכחיים, זמינים כאן.

אתה יכול לנסות כלים אחרים לניהול פרויקטים כמו Trello ולראות מה הכי מתאים לך ולצוות שלך

כדי לעזור לך לבצע את הבחירה שלך, הנה 7 מהכלים הטובים ביותר לניהול פרויקטים שאתה יכול להשוות לאסאנה. למרות שיש מגבלות על כל אחד מהכלים הללו כשמשווים אותם, כללנו גם את ג'ירה וטרלו (וגם את Monday.com). כמו כלים פופולריים אחרים לניהול פרויקטים שתוכלו לשקול.

אסאנה

הוא אחד מכלי הפרודוקטיביות הטובים ביותר שתוכלו להשתמש בהם בחינם, והוא מספק ניהול משימות קריטי וחיוני. האם אי פעם השתמשת בו לפשט את הפרויקטים שלך, לעזור לך לתכנן את הימים והשבועות שלך, להוביל את הצוות שלך או לארגן את העסק שלך? בלי קשר, מדובר באפליקציה חינמית ומשמשת אנשים רבים ככלי לניהול עסקים ופרויקטים. כדאי לבקר באסאנה עבור אנשי מקצוע יצירתיים שרוצים לנהל את לוח הזמנים שלהם, כמו גם עבור אנשי מקצוע יצירתיים ואנשי מקצוע שרוצים לנהל את לוח הזמנים שלהם. בין אם אתם משתמשים באסאנות למטרות עסקיות או אישיות, אסאנות היא בהחלט כלי חופשי טוב, במיוחד עבור אלו שבעולם העסקי.

זה יכול לעזור לך לעקוב אחר משימות

תאריכי יעד, הערות ופעולות ולהביא את כולם לדף אחד. Asana משתלב עם מגוון כלים פרודוקטיביים אחרים, כולל Dropbox, Google Drive ו- Google Docs, כך שהצוות שלך יכול לתקשר ולהתקדם במשימות עיבוד על ידי מעקב אחר יותר ממיקום אחד.

אז אל תפחד להזכיר את הצוות שלך

שוחח איתם על הפרויקט שאתה עובד עליו באפליקציה, שלח קישורים וקבצים מצורפים, או השתמש באסאנה אחרת כדי ליצור קשר עם הצוות שלך. ודא שהפרויקטים שלך לא משותפים עם אנשים שאינם משתמשים באסאנות או שאין להם גישה לתחנת העבודה הארגונית שלך.

Instagantt

הוא תוסף לאסאנה – כלי המאפשר לך ליצור תרשימי Gantst עבור הפרויקטים שלך. אחת הדרכים הקלות ביותר לנהל וליצור Gantts, תרשימי Ch ופרויקטים של אסאנה היא ליצור חשבון אינסטגרם המשויך לאסאנות. זה עוזר לך להגדיר יעדים ולשתף אותם עם הצוות והקולגות שלך.

אם אתה משתמש באסאנה

כדי לנהל פרויקטים ולעבוד עם לקוחות וצוותים שונים, אתה יכול ליצור סביבות עבודה נפרדות. שטח עבודה למשימות אישיות, כלומר אם ברצונך להשתמש בו אך אין לך תחום חברה. כשאתה מנהל פרויקטים עבור מספר אנשים, אתה מקצה משימות לחברי צוות ספציפיים. עם Asanas, הצוות שלך יכול לתאם ולעקוב אחר משימות, לשתף קבצים קשורים ולתאם משימות בין כל אחד מחברי הצוות.

אם אתה משתמש באסאנה לניהול פרויקטים שוטפים

היכולת ליצור משימות חוזרות היא עזרה נהדרת. כאשר אתה משתמש ב- asanas כדי להשתמש בתכונת הכותרות של ניהול פרויקטים אמיתי, זה מאפשר לך לעקוב אחר פרויקטים של עבודה המחוברים לאפליקציות שונות של Google.

מנהל הפרויקטים של אסאנה

הוא כלי עבודה המאפשר לך להיות במקום טוב ולהיפטר מתהליכי עבודה קדחתניים, אך קשה ככל שיהיו הפרויקטים שלך. מסיבה זו, אסאנה אידיאלית להחזקת כל הפרויקטים ורשימות המטלות במקום אחד. לא משנה כמה טוב אתה שולט בכישוריך, תלמד כיצד להקים ולנהל את עבודתך עם אסאנה ולהשתמש בה במהירות כדי לתכנן את יעדיך ולפתח את העסק שלך. כעסק קטן או כסטארט-אפ אנו נדריך אתכם בדרישות "כללי אסאנה" ונאפשר לכם להסכים על סיכון – תוכנית חינמית כיצד לנצל את היתרונות המרכזיים שלהלן. לאחר שתגדיר את זרימת העבודה שלך, ייעל את המשימות השגרתיות שלך ותפתח את מלוא העוצמה של Asanas, הוא מוכן לשימוש.

למידע מורחב על מדריך שימוש בתוכנת asana כדאי לבקר ב- fillva.com