כמה עולה לעשות ציפוי שיניים

כדי לעזור לך להחליט אם ברצונך להשקיע בחומר איטום לילדך, אנו מסבירים מהו חומר איטום ונבדוק כמה עולה למרוח אותו על השיניים. אנו מתעמקים בשאלה מהם חומרי איטום וכיצד הם יכולים לסייע בהצלת שיניים בטווח הארוך. התהליך הכרוך בשימוש בחומרי איטום ומה הם, כמו גם היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם.

העלות הממוצעת של איטום שיניים היא בין $ 30 ל- $ 40 לכל שן, כפי שמוסבר בראש עמוד זה. בנוסף, חלק מפוליסות הביטוח עשויות לכסות את עלות האיטום, אך חלקן גובות תשלום עבור חומרי האיטום.

אם אתה מנסה לברר את המחיר של סוגים רבים של טיפולי שיניים

ההערכות הבאות לטיפולי שיניים יכולות לעזור לך להשלים את התקציב שלך לפגישת השיניים הבאה שלך בקלינטונוויל. תכנן את הבדיקה שלך כך שנוכל לתת לך הערכה מדויקת של טיפול השיניים שלך.
לעוד פרטים אודות כמה עולה ציפוי שיניים כדאי לבדוק כאן: beyondsmile.co.il
לעוד פרטים אודות כמה עולה לעשות ציפוי שיניים ניתן להעיף מבט ב- beyondsmile.co.il

כשאתה מוכן לאיטום שיניים

השתמש בכלי החותם רוכס השיניים שלנו כדי למצוא את שיניים המלך הבא. אם יש לך שאלות או ברצונך לקבוע פגישה ליישום האיטום שלך, אנא פנה לצוות השיניים של סנט פיט. צרו איתנו קשר בטלפון 1-888-567-4357 לקביעת תור ליישומי איטום.

אם אתם מחפשים איטום

חשוב לבדוק בביטוח רופא השיניים שלכם כמה אתם יכולים לשלם מכיסכם. הידע בעלויות הטיפול הכלליות חשוב אם אתה שוקל לשלם עבור עלויות השיניים שלך על בסיס טיפול חוץ. אתה יכול גם לבקר אצל רופא שיניים באימון צוות השיניים בסנט פיט המקומי בטלפון 1 – 888 – 567 – 4357 לקבלת מידע נוסף. עלות קשירת השיניים מושפעת ממספר השיניים המטופלות ומספר השיניים המליטה. ככל שיותר שיניים צריכות להגיע למקום, כך זה עולה יותר בגלל הזמן והציוד הנוסף.

יתר על כן

חברות ביטוח שיניים ובריאות רבות מאמינות כי חומרי האיטום הם כה יקרים שלעתים קרובות הם יכולים להיות מכוסים על ידי תוכניות שיניים. חברות ביטוח משלמות עבור חומר האיטום מכיוון שהוא בדרך כלל מוריד את העלות ארוכת הטווח של טיפול שיניים. אתה יכול לשאול אם יש הבדל גדול בעלות האיטום בינך לבין המבטח שלך.

מכיוון שאיטומי שיניים הם דרך יעילה להפחתת עששת (וכך סתימות)

חברות מכירות בכך שהן חוסכות כסף בטווח הארוך על ידי הצעת כיסוי. במציאות הטיפול הרגיל בפלואוריד הוא יקר יותר – יעיל יותר מהמתנה להיווצרות חללים המכסים את עלות עששת. הוצאות מקדימות חוסכות גם את עלות תיקון השיניים, במיוחד בהשוואה לעלות טיפולי שורש וכתרים.

העמלות שנקבעו עבור חומרי איטום כה גבוהים מכיוון שיש כמה גורמים המשפיעים על העלויות

כגון מספר השיניים המטופלות. מעבדות שיניים ושותפים לרפואת שיניים ממלאים תפקיד, כמו גם סתימות שיבוץ ושיבוץ בהתאמה אישית ואיכות האיטום עצמה. בעוד שמניעת עלויות מראש באמצעות רכישת ביטוח שיניים עשויה להיראות משתלמת, תוכנית שיניים טובה יכולה להפחית משמעותית את עלות הטיפול. ביטוח משלים משלים יכול גם להפחית את עלויות השיניים הכוללות של האדם, מכיוון שכיסוי דורש בדרך כלל רק אחוז קטן מהעלות הכוללת של טיפולי שיניים, כגון עקירת שיניים. בנוסף, גם אם יש לך תוכנית בית חולים, תוכל לקבל אותה דרך המעסיק שלך או חברת ביטוח הבריאות.

העלות של שן אטומה מחושבת על פי מספר הספרות האישיות בכל צד. אמנם זה עשוי להשתנות, אך בדרך כלל העלות נמוכה יותר מאשר במילוי שיניים, אך יכול להיות שהוא פחות אם מילאתם אותו.

כאמור לעיל, עלות איטום השיניים יכולה להיות בין 30 $ ל 40 $ לשן, ועלויות אלה מכוסות לרוב ברוב פוליסות ביטוח השיניים. עם זאת, אם אין לך ביטוח, זה עדיין יכול להיות 30-40% מהשן שלך.

זה עשוי לעלות יותר ממילוי פשוט של השן הקדמית, אבל זה מחיר נמוך בהשוואה לאי הנוחות והעלויות הכרוכות בהליכי השיניים שעשויים להיות נחוצים אם השיניים לא נשארות מוגנות.

ביטוח השיניים המשלים יכול לכסות חלק מעלות האיטום

אך לכל ספק ביטוח יש פוליסה משלו. סוג החומר המשמש הוא גורם מכריע בקביעת עלות סתימות השיניים וכיסוי הביטוח שלך. הגשרים יכולים להשתנות בהתאם לכמה שיניים הכלולות בתכנית הטיפול וגודל השן. עלות מילוי השן עשויה להשתנות מעט בהתאם לגודל חומרי המילוי המשמשים ומספר השיניים במשפחתכם.

טווח העלויות הבא משקף את עלות הניתוח בקפסטון דנטל עם הנחות ביטוח ומחיר הטיפול עצמו.