כמה עולה להדביר נמלים?

אם אתם מחפשים פירוט של עלויות ההדברה שלכם, זה המקום להיות בו. במאמר זה נבחן את העלות הממוצעת של רוצחי נמלים, כך שתוכלו להיפטר מהם בקלות. עלות מדביר נמלים היא גורם חשוב מאוד בהחלטה מאיזה מדביר לבחור. ישנם כמה דברים שרוב האנשים מודאגים מהם, כמו מחיר תרסיס הנמלים, מספר הנמלים בגינה שלך ואיכות ההדברה שלך.

אתה עשוי לתהות אם אתה יכול לחסוך יותר כסף על ידי בחירת הדברה על פני הדברה רבעונית

או שמא יש הבדל בעלות בין הדברה רבעונית למיגור נמלים רבעוני. אורקין עולה כ -1,000 דולר עבור חיפושית – עם נמלה לתיקונים, שעולה בדרך כלל בין 2500 ל -3,600 דולר לנמלה בשנה. משמעות הדבר היא שאורקינס "הדברה עולה בערך כמו מדביר רגיל, אך הרבה יותר יקרה מתוכנית מזיקים חודשית או חודשית.

העלות של תוכנית הדברה להיפטר מבעיית הנמלים יכולה להשתנות מאוד תלוי במיני הנמלים שאתה מחסל

במיקום ובשיטות בהן אתה משתמש, ומספר הנמלים בסביבתך. העלות של עזרה למדביר לפתור בעיות נמלים יכולה להיות תלויה מאוד בסוג הנמלים המועברות, כמו גם המחיר של תוכנית קוטל החרקים או הדברה להיפטר מבעיה של קרניים עשוי להיות תלוי במידה רבה באילו מינים הדבורים נמלים ובאילו אתרים או שיטות משתמשים.

כל הגורמים הללו קובעים עד כמה זה עלויות לטיפול בבעיית קרניים, כמו גם מספר הנמלים באזורך. לדוגמה, המרכזים האמריקניים לבקרת מחלות ומניעתן גובים אש נמלים ונמלים נגרים בין $ 1000 ל -2,500 דולר כדי לחסל אותם.

העלות של הטיפול יהיה כ -300 דולר למרכזים בארה"ב לבקרת מחלות ומניעתן ו -1,500 דולר למספר זהה של קרניים.

הדברת נמלים מקורה יכולה להתחיל בין $ 25 ל- $ 50 בגישה עשה זאת בעצמך

אך הסרת נמלים באופן קבוע יכולה לעלות עד $ 250. תחזוקה וטיפול שוטפים יכולים לעלות לרוצח נמלים מקצועי 250 דולר לשנה. בסך הכל, עלות הסרת הנמלה יכולה להיות יותר מ -1,000 דולר ויכולה לעלות בין 300 ל -800 דולר לכל נמלה. הרחקה קבועה של קרניים ממספר רב של מיני נמלים שונים בבית יכולה לעלות בין 3,500 $ ליותר מ -4,200 $ עבור נמלה, ותחזוקה שוטפת יכולה לעלות בין 200 $ ליותר מ 500 $ לנמלה בשנה עם מדביר נמלים מקצועי על פי המרכז לבקרת מחלות ומניעתן.

טיפול חד פעמי עם מדביר יכול לעלות בין 150 $ ל -1,000 $

תלוי בסוג הנמלים (טיפולי נמלים בנגר נוטים להיות יקרים יותר), השיטה בה משתמשים וגודל הבית. רוצחי הנמלים ב- Browns Mills יכולים להיות מושפעים גם מסוג הנמלים שחיות בביתכם, כגון מספר מיני הנמלים השונים בביתכם, וכן מגורמים אחרים. בהתאם למאמץ הנדרש לשכור רוצח נמלים, עלות שכירת רוצח נמלים מקצועי יכולה לנוע בין 250 ל -500 דולר לנמלה בשנה, על פי ה- CDC.

לחלופין

תוכלו להשיג מדביר מקצועי שיעשה עבורכם את הטיפול, אך הם לא יעבדו לזיהוי הנמלים; הם יוודאו שאתה עובד איתם. אם הנמלה נכנסת לחור בסלון או פשוט מתכנסת באזור אחד, העלות יכולה להיות גבוהה יותר מאשר אם לכל הבית יש בעיות נמלים. טכנאי הדברה יחפש את הגורם הנמלים אחר הגורם לבעיה לפני שירצח נמלים מהבית. מדבירים מקצועיים יכולים גם לפנות קנים או מושבות נמלים של נגרים, על פי המרכז לבקרת מחלות ומניעתן (CDC).

אם יש לך ביטוח המכסה את הנכס שלך, אתה יכול למצוא אותו במחיר של פחות מ -1,000 עד 2,500 דולר עבור נגר או מדביר מקצועי, כל עוד יש לו ביטוח על הנכס.

עלות הדברת נמלים במטבח שלך תלויה בגודלן ובחומרת הנגיעה. אתה בטח יכול להילחם בעצמך בכל הנמלים ושאר המזיקים, רק תדע שזה יעלה את המחיר הסופי. ישנם גורמים רבים אחרים, כגון גודל המזימה שלך, מספר נגיעות הנמלים ואפילו סוג המזיק.

סוג של שיטת הדברת נמלים בה אתה משתמש תלוי כנראה בסוג הנמלה שאתה רוצה להיפטר ממנה

מדבירי נמלים ביוסטון מכירים את זן הנמלים הנפוץ ביותר ועוזרים לכם לסלק נגיעות נמלים. אם אין לך מושג לגבי זן הנמלים, מדביר נמלים יכול לזהות אותו עבורך ולהגיד לך שאתה מכיר אותו. ארבעת מיני הנמלים הללו דורשים טיפול ממדרגה ראשונה על ידי טרמיניקס וכוללים את הנמלים הנפוצות ביותר כמו נמלים, עש, חיפושיות וקרדית, והאקזוטיות יותר כמו נמלים ועכבישים.