ייעוץ לחולה האונוקולגי

עובדים סוציאליים באונקולוגיה מספקים ייעוץ, חינוך והפניות מיוחדים לאנשים חולי סרטן ובני משפחותיהם. אנשי מקצוע מוסמכים לבריאות הנפש, שרבים מהם מוסמכים אונקולוגים, יכולים לבקר במרכז למשפחות בבית החולים לסרטן חיים.

עובדים סוציאליים יכולים לסייע בשאלות מעשיות ולוגיסטיות כגון בעיות תחבורה

חששות כלכליים והתמודדות עם השפעת הטיפול בסרטן על עבודתך. ייעוץ, חינוך, קבוצות תמיכה רוחניות, תמיכה ושירותים אחרים ניתנים על ידי פסיכיאטרים, פסיכולוגים, עובדים סוציאליים, אחיות פסיכיאטריות, מומחים, אחיות, יועצים מורשים וקפלאנים. המטרה העיקרית של קבוצות התמיכה היא מתן תמיכה רגשית וחברתית לחולים המאובחנים ומטופלים בבית חולים לסרטן.

אונקולוגים יכולים לסייע למטופלים לעבד את חוויית חוסר הוודאות שמביא הסרטן

אנו מתמקדים בחולים שפיתחו בעיות בריאות הנפש כתוצאה מסרטן או הסובלים ממחלות נפש קיימות הקיימות בפגיעה ביכולת לטפל בהן. פסיכיאטרים ופסיכולוגים יכולים לסייע למטופלים, לבני משפחה ולמטפלים בלחץ של טיפול בסרטן כדי לפתור מתח.

ייעוץ עובד עם אנשים הסובלים ממחלות נפש

כדי לסייע להם להתמודד עם האתגרים הכרוכים באבחון סרטן. ייעוץ יכול לעזור לך להתמודד עם אי הוודאות ושלבי המעבר, למשל כאשר אדם מתחיל טיפול בסרטן או משלים אותו. שיחה עם יועץ או מטפל מנוסה שיש להם ניסיון עם חולי סרטן ובני משפחותיהם יכולים גם לעזור לך להתמודד.

עידוד לקוחות להשתתף בקבוצות תמיכה

היא אסטרטגיית ייעוץ יעילה שחולי סרטן אוהבים ותומכים במשפחה וחברים אך רבים חשים מבודדים במהלך מחלתם. סרטן מלווה לרוב במגוון תגובות רגשיות של מטופלים ללא קשר לאופי או שלב המחלה, וייעוץ יכול להוות אסטרטגיה יעילה לסייע ללקוחות להתמודד עם תגובות רגשיות אלה למחלה. במקרים בהם הלקוחות מרגישים מבודדים או נטושים, קבוצות תמיכה בסרטן יכולות להציע פורום טוב להירגע מבלי להרגיש מבודדות בין החברים, אומר סג'אל ברדן, פרופסור ורכז הכשרת בני זוג, זוגות ומטפלים משפחתיים באוניברסיטת מרכז פלורידה.

אבחון הסרטן ואתגרי התוכנית הטיפולית עלולים להוביל למצוקה עבור המטופל

בני משפחה וחברים. יועצים יכולים לסייע ללקוחות ששרדו את הסרטן לאשר את רגשותיהם, לשרוד את הסרטן ולנווט את שינויי החיים הנורמליים החדשים. על ידי הבעת מחשבות ורגשות קשים בשלב מוקדם, ייעוץ יכול לסייע למטופל להבין אותן ולהתקדם בדרך שתתמודד עם שינויי החיים הנגרמים על ידי המחלה.
למידע מורחב בתחום של ייעוץ לחולה האונוקולגי יש לבקר באתר mkdiet.co.il

למטופלים יש שלל שאלות בראשם בנוגע לאבחון

טיפול, טיפול לאחר, הישרדות, השינויים בחייהם, חייהם לאחר הסרטן, יחסיהם עם בני זוגם וילדיהם, יחסי עבודה, כספים וכו '. באמצעות גישה מערכתית, היועצים יכולים לקחת בחשבון את פעולותיהם של קרובי משפחתו של החולה סרטן ואת הדינמיקה של המערכת המשפחתית לאחר האבחון, אומר פאטון. חולי סרטן מפתחים לעיתים קרובות מחלות נפש, כגון דיכאון קליני, וחלק מהלקוחות עשויים לחיות עם בעיות נפשיות המחמירות את הסימפטומים לפני שאובחנו כסובלים מסרטן.

אלה כוללים תמיכה רגשית בהתמודדות עם אבחון סרטן

מציאת קבוצות תמיכה ועמיתים, הרשת הלאומית למלחמה בסרטן (NCCN) ונוף החזר הסרטן, הממשיך להציג אתגרים עבור אלה שעובדים עם חולי סרטן. CancerNet מאגדת את המומחיות והמשאבים של האגודה האמריקאית לאונקולוגיה קלינית (ASCO), קולם של רופאי סרטן, חולי סרטן וחולי סרטן ברחבי העולם. קואליציית הסיוע הפיננסי לסרטן: ברית של ארגוני סיוע כלכלי ששיתפו פעולה לסייע לחולי סרטן לחוות בריאות טובה יותר ומגבלות עלויות כספיות טובות יותר. NCIS סרטן מתבגר וצעיר: אתר NCIS מספק מידע לבני נוער וצעירים על מנת לספק מידע מדויק על האתגרים שסרטן מציב. עובדים במרכז הפסיכו-אונקולוגיה של מרכז רוגל מסרטן מספקים שירותים הכוללים חינוך, תמיכה, ייעוץ ותמיכה לענות על צרכים חברתיים, רגשיים ורוחניים הקשורים למחלה.

לקרן ניסיון של יותר מ -30 שנה באונקולוגיה כעובדת סוציאלית

מנהלת פרקטיקה באוניברסיטאות ובמתקני בריאות, שירותי מטופלים, גיוס כספים ופיתוח תוכניות וייעוץ ללא מטרות רווח. היא עובדת באונקולוגיה מאז 2013 ומטרתה היא לעבוד עם מטופלים כדי לתמוך בהם, לעזור להם לזהות נקודות חוזק ומשאבים ולעזור להם לנהל את חווית הסרטן שלהם. ג'ונס עבדה כיועצת במרפאה האונקולוגית בבית החולים סיו פולס, שם עבדה עם חולי סרטן, משפחותיהם, המטפלים שלהם, נותני שירותי בריאות וחולי סרטן. העובד הסוציאלי מפעיל רבות מקבוצות התמיכה האישיות והמקוונות שלנו, מפקח על היבטים בתוכנית 65+, מרכז את הטיפול בכמה מחולי הסרטן הקשישים שלנו, מפעיל תוכנית שכול כדי לסייע לאנשים שאיבדו אדם אהוב כדי סרטן ומפקחת על מרכיבי יוזמת ההישרדות המתקיימת כחלק מתוכנית משאבי החיים שלנו לאחר הסרטן. המטרה העיקרית של יצירת מחלקת ייעוץ לבריאות הנפש וסיוע לעובדים, אותה אימן פאטון, הייתה להביא יועצים ליד מיטת החולים במרכז הרפואי סנט מריס בהנטינגטון, מערב וירג'יניה, במרכז הסרטן בהנטינגטון, אוהיו .