הדרך המהירה להתחתן חתונה אזרחית בקפריסין

ניתן לארגן שותפויות אזרחיות ברפובליקה של קפריסין לזוגות חד מיניים או לזוגות מהמין השני שאינם מעוניינים להינשא. הכללים של הקפריסאים הטורקים שונים מאלו של שותפויות אזרחיות. למרות שנישואים נשואים בקפריסין הטורקית אינם חוקיים, עדיין אפשר לזוג חד מיני להינשא אם הם בריטים בקונסוליה או בשגרירות הבריטית. למידע נוסף על סוג טקס החתונה שתוכל לערוך בקפריסין, לחץ כאן.

כדי להתחתן בקפריסין, עליך להגיש את הצעת הנישואין שלך לאדם (פקיד הנישואין) של העירייה שבחרת לפני הכניסה למדינה. על בעלי עניין להירשם במשרד הרישום על מנת לקבל הודעה על המסמכים שעליהם להגיש לחתונה האזרחית בקפריסין. עליך לקחת את המסמכים האלה איתך לקפריסין ולהציג אותם בפני קצין הנישואין לפחות 3 ימי עבודה לפני החתונה שלך.

אזרחים בריטים שגרים בקפריסין פחות משלוש שנים ומעוניינים לחגוג נישואים אזרחיים ברפובליקה של קפריסין חייבים להציג תעודת רישום

תלוש צהוב ותצהיר שהם לא נשואים. כמו כן, עליהם להציג תעודת נישואין שהוציאה משרד הרישום הכללי של הרשות המקומית באזור מגוריהם. יש להגיש את המסמך המקורי יחד עם הבקשה לנישואין אזרחיים על מנת לקבל את תעודת אי הנישואין המתאימה.

לאחר החתונה קצין הנישואין ישלח העתק מאושר של תעודת הנישואין לשגרירות ארץ מולדתך בקפריסין

כמה חודשים לפני החתונה שלך, עליך להתמקד בניירות הדרושות על מנת להבטיח כי ברשותך כל המסמכים המשפטיים לפני הגעתך לארץ. עליך לשלוח את כל המסמכים הדרושים בקפריסין תוך שלושה ימי עסקים ברורים מיום החתונה שלך.

אם בכוונתך להינשא בשנת 2020 או 2021, לא מוקדם מדי לארגן, אך שים לב שיש כמה מסמכים שיכולים להוות מכשול: כל מי שאינו מבוגר מ -3 חודשים לפני תאריך החתונה שלך אין תעודה כזו תהיה נגדך.

במקרה של זוג המעוניין לערוך חתונה דתית

חלים אותן דרישות חוקיות ונהלים כמו לנישואין אזרחיים. מתוך מחשבה זו כתבנו כאן על מקרים של נישואין דתיים בהם חלות אותן דרישות כמו בהליכי נישואין קודמים על נישואים אזרחיים. אם לזוג אין נישואין אזרחיים במולדתם, כפי שקורה בקפריסין, נישואיהם יוכרו בקפריסין.

חתונות אזרחיות הן סוג החתונה החשוב ביותר שבו זוגות מגיעים לקפריסין ולקפריסין

כדי להתחתן. אלפי זוגות מבקרים בקפריסין מדי שנה כדי להתחתן והם מרגישים שמחים לבחור את קפריסין לחתונתם. ההליך הפשוט והמהיר והעובדה שחתונות אזרחיות בקפריסין מוכרות בכל רחבי העולם הופכות אותו לאטרקטיבי מאוד.

כמובן, חבילת החתונה היא לא הדרך היחידה להתחתן בקפריסין. זוגות רבים בוחרים בחתונה חיצונית בקפריסין בשל מזג האוויר ונוף החוף היפה.

אנו מייעצים כי למי שמעוניין לערוך טקס דתי יש לערוך טקס אזרחי בנוסף לחתונה בכנסייה אם אחד השותפים

הוא אזרח שאינו אמריקאי אשר ביקש אשרת הגירה לנישואין. חתונות אזרחיות יכולות להתקיים בספרד אם הזוג הטרי מתגורר בה לפחות שנתיים, אם אתם מתכננים לעבור לספרד כדי להיות תושב רשמי, או אם אתם מתחתנים עם זוג בריטי מכיוון שאין שם טקס אזרחי. אם בכוונתך לערוך את הטקס הדתי לעיל בקפריסין, ישנן הוראות חוקיות ונהלים שיש לעקוב אחריהם, ועליך לפנות לכומר הרשום של הכנסייה בה ברצונך להינשא כדי לערוך סידורים נוספים לטקס.

מי שרוצה להתחתן בקפריסין בהתאם להוראות חוק הנישואין משנת 2003 חייב ליצור קשר עם ד '. פנה אליהם על ידי קצין הנישואין של העירייה לפי בחירתו להשלמת פורמליות מסוימות הדרושות לנישואיהם.

יש לעשות זאת לפחות 15 ימים לפני החתונה

כלומר עליך להישאר לפחות 20 יום בקפריסין. עליך גם לפנות לקצין הנישואין של הכנסייה שבחרת וליידע אותו על תוכניות הנישואין שלך לפני החתונה שלך, שכן עליך להיות בעל שני עדים לפחות בחתונתך. עליך להגיע למשרד הרישום של עיריית פאפוס יום עבודה אחד לפני החתונה שלך עם המסמכים המשפטיים הנדרשים ולמלא את טופס הבקשה.
למידע נוסף בנושא של הדרך המהירה להתחתן חתונה אזרחית בקפריסין מומלץ לבדוק ב- free-wedding.info

במאמר זה דנו בכל מה שאתה צריך בכדי לאפשר חתונה קפריסאית

החל מדרישות חוקיות ותיעוד וכלה במיקומים פופולריים ומנהגי חתונה קפריסאים. זכור כי החקיקה הקפריסאית מכילה את כל המסמכים והתהליכים הדרושים להלן ביחס לנישואין בקפריסין והיא מיועדת כנקודת מוצא והנחיות. משרד הרישום שלנו עומד לרשותכם ועבור מתכנני החתונות שלכם כדי לוודא שכל המסמכים שיש ברשותכם חוקיים ותקפים.