איך עובד מסנן למכשיר לטיהור מים

  • by

הבלוג הזה עוסק בסיסי בסינון מים. בחלק מהבלוגים העתידיים יעסקו נושאים מתקדמים יותר. לא נכסה מסננים חשמליים אלא אלה שמסירים רעלים ואלמנטים שונים.

זוהי מערכת מים המבוססת על מחסנית פילטר. אני אראה לך את הפלסטיק או המכל ואת רכיב המסנן.

היחידה הבסיסית תכלול רק מחסנית סינון אחת ומיכל מים הניתן להחלפה בו ניתן להשאירו למשך הלילה. תראה סוג אחר של יחידה שבה יחידת מיכל המסננים מחוברת לצמיתות לרכיב המסנן.

מטרת המסננים היא להסיר:

מזהמים ורכיבים

כימיקלים רעילים (חומרי הדברה, קוטלי עשבים וכו ')

הסרת כימיקלים פירושה שזה לא בעיה במכשיר.

רעילות היא בעיה אם אתה צורך מים. זה דאגה לכולם כי אתה לא יודע את איכות המים עד שיש לך את זה. המסנן יסיר כל דבר שהוא רעיל או מזוהם.

שאיבה ולחץ

כשאתה מושך אלמנט מסנן והוא שואב מים אתה יכול להיות מודאג לגבי אילו אלמנטים הוסרו ומה לא הוסר. יכול להיות שרכיבי הסינון נהרסו. ייתכן גם שזו הייתה בעיה אם אדם נחשף בטעות או נבלע. עם רכיבים שהוסרו, המכשיר לא יוכל להחליף אותם.

איך פילטר עובד הוא פשוט מאוד. כאשר מים עוברים דרך כל סוג של מסנן קיימים חלקיקים המגיעים במים.
למידע נוסף אודות איך עובד מסנן למכשיר לטיהור מים ומסנן לתמי 4 נא לבקר באתר aquatal.co.il

לאחר שהחלקיקים יוצאים מהמים, ישנם דברים במים שיכולים לסנן זאת החוצה. מסננים אלה פועלים כמו מסך על מסנן קפה ומחזיקים אותו יחד. כאשר החלקיקים עוברים, הם מגיעים דרך חורי המסננים. כאשר החלקיקים מגיעים דרך צד אחד, הם נתפסים על ידי המסנן ומחזיקים אותו יחד.

עם אלמנטים אלה ישנם שני סוגים, או שכבות. אלו הן שכבת הרשת וחומר המסנן המהווה את יסוד הסינון בפועל.

כאשר חור משכבת הרשת נסתם, הוא מפסיק לאפשר למים להיכנס לחומר המסנן. יכול להיות שזה נובע מהפסולת שעוברת או יכול להיות שגם צד אחד יסתום.

מטרתו של חומר סינון שני היא לוודא ששום דבר לא חוזר למים העוברים בשכבה הראשונה של המסנן.

מסננים לוקחים חומרים ועיצובים שונים כדי לגרום למים לזרום ולמנוע מהחלקיקים לעבור. פעמים רבות יכולים להיות שני אלמנטים מסננים שהם למעשה אלמנט משולב אחד. זה ישמור על זרימת המים ויאפשר למים לעבור הכי מהר שהם יכולים.

לעתים קרובות זו הבעיה עם מערכות אוסמוזה הפוכה. הם לא יעבדו אם המים לא יעברו. הם משתמשים באלמנט סינון אחד ללא אחד שם.
למידע מורחב בתחום של מסנן לתמי 4 יש לבקר ב- bluwater.co.il

עיצוב זה נפוץ מאוד לשימוש במסנן המים. סביר להניח שזה העיצוב הנפוץ ביותר שייראה.

אם אתה רואה מחסנית של מסנן אחד בלבד, זה לא אומר שזה לא יעבוד. זה רק אומר שיש שם אלמנט אחד שמאפשר למים לעבור לאחד הבא. זה יכול לעבוד, זה נפטר מכל החלקיקים במים אבל זה לא מאפשר שום דבר לחזור למים.

לעתים קרובות ניתן להשתמש במסננים להסרת יסודות מהמים, יסודות כימיים רעילים במיוחד. הם גם יעילים מאוד בהסרת המזהמים או האלמנטים.

מסנן המים הנפוץ ביותר הוא מסנן המים המבוסס על מחסנית. זהו פילטר המובנה לעתים קרובות במכשיר. יש רכיב סינון אחד הנמצא בתוך קטע הסינון. הם משמשים בדרך כלל עם מיכל מים הניתן להחלפה בו הוא מאוחסן למשך הלילה.

ישנם סוגים אחרים של מסננים קבועים שאינם אוגרים עבורך את המים