איך לשטוף את צנרת הביוב

  • by
איך לשטוף צנרת ביוב

צינור ביוב חסום עלול לגרום לכאב ראש גדול ולגרום לביוב גולמי לזרום בביוב. זה ישפיע על הניקוז בביתך ועלול להוביל לאגירת ביוב לביתך. אבל הבעיה האמיתית מחמירה כשזה קורה לצנרת הביוב וזה מה שמעצבן אותך. במקרים כאלה נציע לכם להשתמש בשירותי ביובית שיתנו פיתרון ומענה הולם לבעיה

אם הביוב או הביוב הראשי שלך חסומים

הוא יכול לסגת לנקז הביתי שלך, ולכן הסתימות יכולות להיות כה חמורות. סתימה של אחד הצינורות שלך עלולה להוות מטרד, אך סתימה של הצינור הראשי עלולה להיות קטסטרופלית. אם הצינור במצב תקין ויש בו רק סתימה, אינסטלטור יכול לנתק אותו ללא צורך להחליף אותו או לחפור את הנכס.

כדי לבצע בדיקה בסיסית של צינור הביוב, טכנאי מציב מצלמה קטנה בקצה הבורג ומבצע אותה כדי לקבוע את המיקום המדויק של סתימה ולהעריך את הסיכון לחסימה עתידית של הצינור . התקשר לאינסטלטור שלך שיעזור לך למצוא סתימות בצנרת הביוב שלך, להסיר אותם ולתקן אותם.

סתימה בביוב

אם יש סתימה במערכת הביוב הראשית שלך, סביר יותר שביוב יזרום לביוב. כשאתה רואה מי ביוב זורמים דרך הצינור, זה מראה שיש לך צינור ביוב – הוא סתום.

אם קו ביוב חסום לא נבחן זמן רב מדי, יתכן שתבחין בסימנים, מכיוון שכאשר הסתימה מצטברת, כמעט כל הביוב יכול לזרום דרך הצינור. ניקוז מואט עם סתימות, כך שרוב צינורות הביוב עם סתימות לא חוסמים פתאום 100% מהצינורות שלהם.

סימן ברור של סתימת הביוב

הוא כאשר מאובטחים יותר ממתקן סניטרי אחד בו זמנית. אם הוא סתום ענף אחד של צינור הניקוז, והוא לא יכול לנקז לצינור הביוב הראשי, המים יתחילו לאבטח את עצמם במכשירים אחרים. אם הניקוז החסום סותם את צינור הביוב, ניתן להשתמש בשירות רובוטי להסרת שורשי העץ ולסתימת החומר.

במהלך ניקוי הביוב

אינסטלטור חייב לפתוח את מכסה הניקוז של צינור הביוב הראשי ולהוביל את התולעת דרך הצינור עד שהוא פוגע במכשול. השיטה הנפוצה והזולה ביותר לפתיחת סתימות היא הכנסת בורג מתכתי פצוע לצינורות הביוב ודחיקת הסתימה ממערכת הצינורות.

לאינסטלטורים מקצועיים יש כמה כלים להסרת גושי ביוב מבלי לפגוע בביוב הראשי או בצינור הביוב

לאינסטלטור מורשה יהיה ציוד כבד שיכול בקלות לפרוץ את מנגנון הסתימה ולנקות את צינורות הניקוז וקווי הביוב של כל הבניינים כדי שלא תיכנס שוב לבעיה זו.

אם אינך יודע כיצד לנתק את צינור הביוב הראשי שלך, תוכל להשתמש בחומץ להסרת לכלוך, שומן ושיער בצינור. אם יש לך צינורות ניקוז של PVC, התנהג ונסה בורג ניקוז או מכונת ניקוי ביוב.

אם אתם מחפשים כלי מקצועי לנתק את צינור הניקוז הראשי שלכם

עליכם להתנהג ולהתנהג תוך חיפוש דרכים "לנתק" אותו עם נחש. אם השרברב שלך לא הצליח לנקות את צינור הביוב שלך עם הנחש הממונע, זה מעיד על סתימה מוחלטת בהמשך צינורות הביוב. לפני שתתחיל לבדוק דרכים לחסום צינור או צינור ראשי, עלינו לוודא שאין חסימות. עליך להיות חסום רציני בניקוזיך לפני שתצטרך לבדוק כיצד סתמת צינור ניקוז או ניקוז בעזרת כלים מקצועיים.

אם יש סתימה בצינור הביוב, שימו לב לניקוי ניקוז המסומנים לשימוש בצינור הראשי ולא בניקוז הראשי שלכם.

ניקוי קווי ביוב

צינור ביוב רוחבי הוא צינור המחבר את קווי הביוב של הבית שלך עם ביוב עירוני או מיכל ביוב. שיקום ביוב הוא פינוי צינור ביוב, צינור המחובר ישירות לקו הביוב הראשי של ביתכם ומעניק לאינסטלטור גישה ישירה להסרת הסתימה.

צינור ביוב הוא צינור ראשי גדול שאוסף ומנקז מים מהשירותים והניקוזים בביתכם. צינור ביוב, המכונה גם צינור ניקוז ראשי, מתחיל בראש הבית בו נגמר הצינור ומגיע לתחתית מיכל ביוב או ביוב עירוני או מיכל ביוב.

אם יש לך סתימה במערכת הביוב הראשית שלך

תדע שהיא נסתמה מכיוון שבסופו של דבר היא מסתמכת על מתקנים סניטריים אחרים בבית. חפשו על מים שזורמים למקלחת כשאתם שוטפים את האסלה, עבור ביוב שמקורם בכיורים ובאמבטיות בבית, או בסימנים אחרים המעידים על בעיה במערכת הביוב הראשית. אם יש לך סתימת תעלה ראשית, המים יזרמו החוצה ויוצפו למתקנים סניטריים שונים.