איך לאתר נזילות במצלמה טרמית

תאמינו או לא, השימוש במצלמת הדמיה תרמית (המכונה גם מצלמת הדמיה תרמית) לצורך גילוי לחות בנזק לבניין הוא נוהג חדש וצומח במהירות. למצלמות הדמיה תרמית יש מגוון שימושים, החל מאיתור נזילות ועד זיהוי נזילות על גגות שטוחים. מכיוון שלמצלמת ההדמיה התרמית שדה ראייה רחב, היא מספקת דרך מהירה ויעילה לקבוע את שטח החדר או הקיר שנבדקים לחות.

אמנם גילוי דליפות אנרגיה חשוב

אך לקביעת איכות וביצועי הבנייה יש ערך רב יותר מאשר שימוש במצלמות הדמיה תרמית. בעזרת מצלמת הדמיה תרמית המצוידת במצלמה כזו, אנשי מקצוע יכולים לעקוב אחר נזילות מים ובעיות לחות עד למקור ללא צורך לחתוך קירות או למשוך קומות. ניתן להשתמש במצלמות הדמיה תרמית גם למציאת בידוד נסתר או חסר בבניין במהלך בדיקות הבניין. בנוסף לבעיות הבידוד, ייתכן שתצטרך להשתמש גם במצלמת הדמיה תרמית כדי למצוא את הגורם לדליפת אוויר.

לפני שבוחרים מצלמה תרמית לבדיקת קירות

עליכם לבדוק את התכונות החשובות ביותר שיש לקחת בחשבון בעת רכישת מצלמה תרמית. המצלמות התרמיות הטובות ביותר יכולות להיות תלויות בכמה גורמים, כולל גודל המצלמה, איכות העדשה שלה וסוג ציוד ההדמיה התרמית.

לשם כך עליך להיות מסוגל לקבוע בדיוק מה אתה רואה על גבי המצלמה התרמית. אתה משתמש בו ליצירת תמונות תרמיות שיכולות לעזור לך לאתר אזורים בעייתיים על הקירות שלך.

לעבודות קירוי מסחריות

מצלמת ההדמיה התרמית האידיאלית אמורה להיות מסוגלת לזהות דרגה אחת של הבדל, בין אם מדובר ב -4 ° F או 482 ° F. פירוש הדבר שמוצג הפרש טמפרטורה קטן, שניתן להשתמש בו ביעילות. לבדיקות חשמל. אם יש לכם מצלמה תרמית המזהה לחות, עליכם להיות באיכות טובה שתוכל לראות יום ולילה, מה שאומר שתוכלו להשתמש במכשיר גם בתנאי אור יום קיצוניים כדי לסיים לילה חשוך.

בעוד שמצלמות תרמיות מתעלמות לחלוטין מאור נראה

חפצים מוצקים כמו קירות, גגות וממברנות יכולים להסוות את ערכיהם התרמיים. למרות שהם לא תופסים לחות, הם יכולים לזהות הבדלי טמפרטורה עדינים ודפוסים החושפים נוכחות של מים. למרות שחייבים לציין שוב ושוב שמצלמת הדמיה תרמית אינה יכולה להתבונן בלחות שיכולה להיות סמויה על הקיר, היא בכל זאת יכולה לזהות דפוסי הפרש טמפרטורה עדינים יותר.

מצלמת הדמיה תרמית אינה מגלה לחות בצינורות דולפים, אלא משמשת לאיתור הבדלי טמפרטורה קטנים המתרחשים לעיתים קרובות עקב צינורות דולפים.

מזל"ט עם מצלמת הדמיה תרמית יכול לשמש לאיתור נזילות מים או תרמיות בבניין על ידי הטסתו מעל הגג ורישום חריגות טמפרטורה לסנטימטר

כאשר טסים מעל פיסת מסלול שיש בה נזקי מים, מזל"ט יכול לזהות את הפרש החום בין אזורים רטובים ויבשים, שכן אזורים לחים פולטים פחות חום.

המצלמה התרמית משמשת גם לאיתור בעלי חיים ואנשים בחושך מוחלט

כך שתהיו רגועים בעת ציד עם מצלמה תרמית. כעת עליכם להחליט איזה דגם של מצלמה תרמית הוא המתאים ביותר לעבודתכם ואילו מהדגמים לזיהוי נזילות הוא המתאים ביותר עבורכם. אתה בוחר במצלמות התרמיות בעלות הרגישות התרמית הגבוהה ביותר, כך שלא תחמיץ מידע חשוב כגון טמפרטורת המים או מיקום נזילות בבניין. אז עכשיו אתה יודע הרבה יותר על הסוגים השונים של דגמי מצלמות תרמיות ועכשיו יש לך מושג טוב יותר איזה מהם מתאים לצרכים שלך.

אם אתם מחפשים גלאי דליפת מים אינפרא אדום לצרכים האישיים שלכם

אך לא לשימוש יומיומי, תוכלו לבחור במצלמת הדמיה תרמית לא יקרה המספקת זיהוי תרמי בסיסי. אם אתה מוצא דליפת פלטה בבטון או מערכת חימום פגומה, עליך להשקיע במצלמת הדמיה תרמית המתאימה את עצמה לטמפרטורת המים ולמיקום הדליפות בבטון, כמו גם לרגישות התרמית.

מכשיר הבדיקה התרמוגרפי המדויק ביותר

הוא מצלמת הדמיה תרמית, המייצרת תמונה המציגה את היקף בעיות הלחות במערכת גג. אם אתה מעוניין בביקורת אנרגיה או בבדיקה של מערכת החימום והקירור של הבניין, מצלמת הדמיה תרמית היא אחד המכשירים המדויקים ביותר המשמשים לבדיקות אנרגיה ובדיקות. הוא מחמם את האור הנראה שנלכד על ידי מצלמה רגילה ויוצר תמונות של אזורים המראים דליפות חום, כמו גם את מיקום הדליפות.

מצלמות הדמיה תרמית יכולות לזהות בעיות ספציפיות או לסמן אזורים מושפעים כך שניתן יהיה לבצע תיקונים בדליפות

מצלמות תרמיות רבות מצוידות באביזרים המסייעים לאתר נזילות בצורה מדויקת, כמו מדי לחות, כדי לאתר טוב יותר דליפות בצינור. חיישנים כפולים, פינים לסיכה ומדי ללא מחט כוללים מצלמת הדמיה תרמית מובנית, כלומר תוכלו לאתר חשד לחות במצלמת הדמיה תרמית ובחלקים אחרים של הבניין. באמצעות חיישנים שתוכננו במיוחד לזיהוי לחות, ניתן לזהות לחות נסתרת גם באמצעות מכשיר בדיקה תרמוגרפי, בין אם אתה משתמש במצלמת הדמיה תרמית ובין אם לא.

למידע נוסף אודות איך לאתר נזילות במצלמה טרמית ניתן לבדוק ב- termo.co.il